Ja inte är det avgassystemet på sidan iallafall. Haha! Nej då det är en stolpe som också passade på att träffa en parkerad bil -.-' Det sura är ju att jag inte ens provocerade fram sladden.
"Team Ooooh craaaap"? (lite vitsning med tanke på vad som står på passagerardörren..) Tur det gick bra för dem dock!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
"Team Ooooh craaaap"? (lite vitsning med tanke på vad som står på passagerardörren..) Tur det gick bra för dem dock!
Stod "Team MOG1" när han köpte den, under dom tre veckorna han hade bilen hann han inte ta bort mer
Haha..ahaa..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Gårdagens bravader! Först så sopa jag ner för jag var inte beredd på den 90 graders kurvan som kom där så de gick rätt ut åt helvete Sen kom bil nr 2 och stannade precis brevid mig, bil nr 3 kommer i hög fart och får välja mellan att smälla min bil, bil nr 2 eller diket. Blev diket för han med! Tog 2 timmar att komma upp, En toyota 4wd pickup och en nyare v70 med awd försökte men biljäveln rubba sig fan inte! Till slut fick vi tag i en lastmaskin med snökedjor som drog upp oss på nolltid
De första jag gjorde när ja gick ur bilen var att trampa ner i ett jävla sunkdike så jag fick vatten upp te pungen, ja frös som fan resten av kvällen! Dessutom så klarade sig extraljusen i fronten, lite imponerad faktiskt!
Bättre att lära sig köra bil först instället för att försöka visa sig så frän och tokskrota bilen. inte någon vetenskap att hålla bilen på vägen även om man leker
Tanten la våran Seat arosa i diket stillastånde i går..fast hon är tjej så där kan man inte förvänta sig så jäkla mycket
Bättre att lära sig köra bil först instället för att försöka visa sig så frän och tokskrota bilen. inte någon vetenskap att hålla bilen på vägen även om man leker
Tanten la våran Seat arosa i diket stillastånde i går..fast hon är tjej så där kan man inte förvänta sig så jäkla mycket
Är väl inte direkt ditt problem om folk väljer att köra skiten ur sina bilar? Tycker det är skoj att se hur långt man kan gå, kör ju ändå mitt ute i skogen på grusvägar där jag inte skadar någon annan än mig själv. Dessutom så kan du väl pröva ta en 90 graders kurva i 70 med friktionsdäck
Är väl inte direkt ditt problem om folk väljer att köra skiten ur sina bilar? Tycker det är skoj att se hur långt man kan gå, kör ju ändå mitt ute i skogen på grusvägar där jag inte skadar någon annan än mig själv. Dessutom så kan du väl pröva ta en 90 graders kurva i 70 med friktionsdäck
man borde väll veta vart gränsen går utan att ens gå över den. annars vete tusan om man inte är rätt fel ute
man borde väll veta vart gränsen går utan att ens gå över den. annars vete tusan om man inte är rätt fel ute
Svårt att veta när man åker utan svetsdiff eller liknande, inte alltid stället kommer när man vill och istället så kommer det när man minst anar och då kan det kasta som fan. Dessutom så är inte friktionsdäck speciellt pålitliga på sånt här underlag. Skulle ha införskaffat dubbdäck men dessa följde med bilen när jag köpte den.
Skulle nog säga att du inte kan veta var gränsen går utan att ha gått över den, enligt mig i vilket fall.
håller med,, har man en enkom sladdarbil så RÄKNAR man ju med att åka av och då satsar man ju mer också,, och man har faktiskt roligare,, än om man är rädd om bilen nu i januari tar jag fram min sladdarbil,, å då ska här sladdas men nu har jag bara bruksen å jaaaaaaaaaaaa den sladdas det också med men LUGNARE,, dock i höga hastigeher gärna i 90-100