Fick lite gjort även idag! nytt golv inlagt och höjt med 5 cm för plats för ev batterier i baljan , och hittade även en plats för det provisorika slutsteget som driver dörrarna, ( måste ha något med musik i bilen)
Har inte hänt mycket idag och kommer antagligen bli en bilfri helg , får umgår lite med tjejen med , Har dock kollat runt lite efter billigast priser osv, hittar hela nya Banner Running bull 70ah för ca 1400:- och 92AH för 1700
Har nu haft ett längre uppehåll för har kommit lite saker före och mycket "suget" nivå har gått som en berg & dalbana, men gjorde det roliga ideen att jag skaffade mig ett PA slutsteg och fixade ett lågpass filter och provspelade RE SX basen, och den blev dålig:( vääääldigt hög volym dock innan den gav upp, men iallafall har inskaffat en AQ HDC3 2x2 Ohm nu som jag ska använda istället Bilder kommer så småningom
Då hände detta! , Jag lyckades spela RE SX basen tills den brände, tyvärr, det roliga med det var att grannens hus 100 meter bort hade lyckats vibrera när jag spelade med den dom sista sekunderna! Epic win! , men iallafall , inskaffade mig en AQ HDC3 18" , som jag fick sälja pga visst omständigheter, (ni får veta varför sen) , så nu blev det att plocka fram mina gamla basar och bygga något roligt med dom istället, lådan vet jag inte om jag ev bygger om lite på framsidan så jag får samma lutning på Baffeln som på Ryggstödet är / var , det återstår att se, men hade nog varit betydligt mycket snyggare! Här kommer lite bilder på mina bravader!
Då var bilen om målad och fin, ska bara måla om lister och kofongare osv sedan. Lådan har jag labbat med en hel del, tycker denna blir bäst, fast ska bygga en med utseende , den blir på samma mått, fast lägre med djupare, så ska det passa skapligt skulle jag tro , får se ifall det blir ett massa plastande med
Senast redigerat av lill-sorling (6 februari 2013)
var dags för en uppdatering! har så dålig ekonomi just nu, får har andra prioriteringar tyvärr, men har pillat med det som tar längst tid enligt mig smile, Har även haft ur sätena och golvmattan för att dra om alla kablar på ett bra och smidigt sätt, blev riktigt bra! smile