Projektet handlar om hur jag som amatör i "team putta på" försöker få lite mer fart än innan för så lite pengar som möjligt. Snart dags för provstart!!!
Då va de dags att uppdatera här igen. Avslutade söndagen med att vrida på nycklen vilket slutade med succé. Bilen startade och gick på alla 4 och lär ungefär så rått med endast downpipe som jag föreställde mig. Några frågetecken i början men som snabbt reddes ut. Dock va inte sprutet inkopplat då så får prova snart igen då jag i nuläget saknar låda. (står rätt ostadigt på bara domkraft),
Under tiden jag väntar på låda så åstadkom jag lite annat ikväll medans man väntar. Laddtrycksmätare inhandlades och kopplades in relativt seriöst och fungerar utmärkt på tomgång då de är så mycket jag provat, lådan plockades och åkte iväg till kompisen som lappar ihop den med en annan, t-kors fick jag oxå tag i så sprutet är även helt inkopplat nu alltså räknades de ut vad "prylen" va som jag inte visste så även den är monterad. Film kommer så småningom när överföringen till mig slutat krångla för självklart finns allt på film så sla lappa ihop med de kära movie maker och sen ut hit. Tackar samtidigt John (_XeoN_) för gårdagens hjälpande hand och vittne till uppstarten. Avslutar nu dagens inlägg med lite bilder.
Kaptensplatsen.
Mätaren måste ju va med.
En styck rasad f20.
Soppadelningen utan 2 klämmor om de är nåt att se.