3047
Sök

E30 v8 Supercharger - Infamous Motorsport drifting team

We can call it.. Next level

188 394 Visningar
Uppdaterades senast 28 januari 2014
534 Inlägg
22 maj 2013
Trådstartare
DeZa skrev:
har sutte å läst igenom hela tråden å haft hjärtat i halsen typ hela tiden, jävligt spännande läsning big_smile sjuukt grymt jobbat, har inge ont å säga om bilen alls, detta är de råaste bygge ja ha följt här på garaget!

helt galet rå bil,

en fråga bara, vad hände med vingen.? kommer inte kunna gå vidare i livet om ja inte får reda på det.

mvh

Haha roligt att du gillar det smile tack!!

Vingen, ja du.. Den blir nog bra någon dag :p har inte börjat me den än faktist, men det kommer smile
Vi måste bygga om den vi har och göra en ny plugg så vi kan gjuta en vinge i kolfiber wink

I do whatever the voices in my head tell me to do!

66 Inlägg
22 maj 2013
Nej fan ska du ha vinge på den? hmm Är ju redan så fet.

Har ni mappat den än förresten?

534 Inlägg
22 maj 2013
Trådstartare
BengtAchmed skrev:
Nej fan ska du ha vinge på den? hmm Är ju redan så fet.

Har ni mappat den än förresten?

Ja de blir en så kallad ankstjärt vinge på den, har aldrig sätt de på en e30 förut så de kan bli skit bra eller skit dåligt :p
Men i mina tankar så kommer de nog passa in ganska bra i stuket på bile. smile

Nej bilen är inte mappad ennu, har inte gjort ett skit sen Elmia mässan faktist hmm

66 Inlägg
22 maj 2013
Jaha ok. En sån vinge kan nog bli bra. Tänkte mig något helt annat

112 Inlägg
22 maj 2013
Helknas skrev:
DeZa skrev:
har sutte å läst igenom hela tråden å haft hjärtat i halsen typ hela tiden, jävligt spännande läsning big_smile sjuukt grymt jobbat, har inge ont å säga om bilen alls, detta är de råaste bygge ja ha följt här på garaget!

helt galet rå bil,

en fråga bara, vad hände med vingen.? kommer inte kunna gå vidare i livet om ja inte får reda på det.

mvh

Vingen, ja du.. Den blir nog bra någon dag :p har inte börjat me den än faktist, men det kommer smile
Vi måste bygga om den vi har och göra en ny plugg så vi kan gjuta en vinge i kolfiber wink

de e sv¨årt å inte gilla detta smile

okej ja tro nog den kommer va som pricken över i:t så att säga, komme vänta spänt på bilder på den smile ös på å gasa tills de rasa wink

534 Inlägg
22 maj 2013
Trådstartare
BengtAchmed skrev:
Jaha ok. En sån vinge kan nog bli bra. Tänkte mig något helt annat

Ja vi får väll se hurde blir :p annorlunda om inte annat och de e bra smile
Tanken är att det blir en frontsplitter i fronten som också är i kolfiber, så jag tror inte man kommer uppfatta vingen som en vinge riktigt utan mer som en kolfiber detalj ihop med taket och frontsplittern smile

534 Inlägg
22 maj 2013
Trådstartare
DeZa skrev:
Helknas skrev:
DeZa skrev:

helt galet rå bil,

mvh

de e sv¨årt å inte gilla detta smile

okej ja tro nog den kommer va som pricken över i:t så att säga, komme vänta spänt på bilder på den smile ös på å gasa tills de rasa wink

Ja de hoppas jag också smile ska beställa det sista skiten till bilen här nu sen ska jag vänta på att Tokan har tid att hjälpa mig med ombyggnationen.. Kommer bli riktigt as fett big_smile

534 Inlägg
22 maj 2013
Trådstartare
Ni som inte har röstat får jätte gärna göra de smile
http://www.garaget.org/?car=325298
Lägg gärna en kommentar också om ni känner för det smile
Tack på förhand

534 Inlägg
4 juni 2013
Trådstartare
Då var allt till hela broms systemet beställt från speeding.nu
Riktigt bra grabbar smile

Efter gatebil kör vi igång ordentligt igen!!

112 Inlägg
4 juni 2013
skulle ju in å rösta men märkte att ja redan lämnat en full klabba så gick inge bra me de smile

hoppas på bilder på fartdödar sakerna å kämp på å allt de smile

Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
4 juni 2013
V8-an ni kör med, har den nån överladdning original?

534 Inlägg
5 juni 2013
Trådstartare
DeZa skrev:
skulle ju in å rösta men märkte att ja redan lämnat en full klabba så gick inge bra me de smile

Tackar för det wink hoppas att alla andra följare i den här tråden kan göra det samma (a)

Lovar att de ska bli bättre med uppdateringar nu, är så satans nära färdigt resultat!

534 Inlägg
5 juni 2013
Trådstartare
-Westerlund- skrev:
V8-an ni kör med, har den nån överladdning original?

Nej dom finns inte med överladdning orginal, däremot finns de ett kompressor kitt som passar bult on på denna motor och beroende på vad du har för bilmodell.. smile

112 Inlägg
5 juni 2013
Helknas skrev:
DeZa skrev:

Tackar för det wink hoppas att alla andra följare i den här tråden kan göra det samma (a)

Lovar att de ska bli bättre med uppdateringar nu, är så satans nära färdigt resultat!

hehe så lite så smile jo men bero ju på hu pass avundssjuka dom e me kan ju va därför dom inte röstar wink

jaföfan bara ös på så hon kommer ut i sommarvädret!!

534 Inlägg
5 juni 2013
Trådstartare
DeZa skrev:
Helknas skrev:
DeZa skrev:

hehe så lite så smile jo men bero ju på hu pass avundssjuka dom e me kan ju va därför dom inte röstar wink

jaföfan bara ös på så hon kommer ut i sommarvädret!!

Ja de är väll så :p

534 Inlägg
16 juni 2013
Trådstartare
Jaha, då har man kommit hem från Mantorp och Gatebil! Tyvär hade jag ju inte bilen med mig men nu fick man ju verkligen tillbaka suget att bygga klart den!
Väntar bara på dom sista broms grejerna från speeding.nu så kan man ju sätta igång sen smile

534 Inlägg
18 juni 2013
Trådstartare
Idag fick jag hem hela broms systemet från Speeding.nu smile Så nu jävlar går det snart att bromsa med bilen också tongue

http://i41.tinypic.com/k385jd.jpg

112 Inlägg
18 juni 2013
fan va gutt big_smile men e de inte lite fegt haha ;P

534 Inlägg
18 juni 2013
Trådstartare
DeZa skrev:

Haha jo de kan man ju tycka, men jävligt nödvändigt ibland wink

112 Inlägg
18 juni 2013
Helknas skrev:
DeZa skrev:

Haha jo de kan man ju tycka, men jävligt nödvändigt ibland wink

haha ja de e ju klart om de dyker upp nån slö människa framför kan de ju va värt wink
bli no asbra!

Sök