Köpte min första bil bara för jag behövde en bil att övningsköra i! Fick då bli en 855:a som jag fick till ett rätt bra pris. Planerna började flöda ganska snabbt men ekonomin säger ju lite halft stopp! Men hoppas de kan bli en... Visa mer
Tjenare! Här kommer bilderna på ljudbygget! Dock var jag lite dålig på o ta kort under arbetetsgång så har inte en enda bild från när den byggd faktiskt, så ni för nöja er med det här!
Det är iaf 2 st Gas Alpha 1226 12" basar och ett biltema steg, bjuder faktiskt på rätt bra bas, dock inte hunnit spelat så mycket än men det kommer det också!
Det såg ju bra ut.. gjorde sig bra med o ha den hälften så hög som lådan o ett steg på det..
Är faktiskt riktigt nöjd! tänkte först bygga sidor lika höga som lådan sen ha steget innut i och 6,9" :or uppe på med hade nog inte sätt så bra ut när kanten hade blivit övanför rut kanten!
Ja din låda e en bit högre än min. jag har ju gardin där bak så min låda e byggd så jag kan dra den över. Sen har jag ju 2st 6*9" på mina sidor som du skrev.