--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Sitter i Trollhättan, verkar som vi kanske blir 5-10bilar. är inte klart än, men skriver vid senare tillfälle
härligt jag räknar med att åka vid halv 9 från bäckebol. än så länge är dw ju bara mig + 4andra som kommer. men de blir förhoppningsvis fler ju mer.vi närmar oss.
Kör med förnuft inget rövsniffande och gör säkra omkörningar. de kommer säkert fortfarande vara kallt ute.
detta är ientligen de enda jag kan komma på mycke enkelt och gör de hela mycke trevligare för oss alla:) ingen vill ju krocka med sin "finbil" på årets första riktiga event. så snälla försöka visa varandra hänsyn:)
på platts kan vi även diskutera ev stopp för dom som har påskfirande öldrickare med i bilen.
Kör med förnuft inget rövsniffande och gör säkra omkörningar. de kommer säkert fortfarande vara kallt ute.
detta är ientligen de enda jag kan komma på mycke enkelt och gör de hela mycke trevligare för oss alla:) ingen vill ju krocka med sin "finbil" på årets första riktiga event. så snälla försöka visa varandra hänsyn:)
på platts kan vi även diskutera ev stopp för dom som har påskfirande öldrickare med i bilen.
hoppas ni lyckas läsa vad jag skriver dysleksi!
PöZz
Själva grejen är ju att åka ihop o inte köra ikapp. Men känns som det alltid är så.
Var samma sak hem ifrån sälen, hade inte bråttom ville bara köra före (för att det är kul) men ska ju inte leka med döden, vi ska ju komma dit hela
Därför jag ber er redan nu att hålla avståndet och hastigheten ;-) jag kommerbäven be er om detta på platts. Jag vet att många säkert tycker jag är dryg som tjatar om detta. Men ingen vill ju behöva åka ambulans till jönköping hoppas jag:-)
de har inte pratas om att slå ihop dessa två till en?
Då lär de ju vara fler bilar, och då blir de hela roligare
vad säger Lavemangskillen?
jo vi har pratat om de men han vill åka så tidigt. och han vill absolut inte.ändra ain tid:-( ja känner att dem stunden man får sova extra hjälper mycke för att orka den långa dagen. aen känner jag att de äe liite onödigt att vara sär precis när dom öppnar. om man ska vara med på allt kul så blir dgen väldigt lång.
jag akapade denna tråden främstbi syfte. om fler ville åka lite senare som mig. jag har lite vänner från subaru klubben jag kommer åka med. om folk hälre åker tidigare. fast ju fler destu roligare helt klart:-)
de har inte pratas om att slå ihop dessa två till en?
Då lär de ju vara fler bilar, och då blir de hela roligare
vad säger Lavemangskillen?
jo vi har pratat om de men han vill åka så tidigt. och han vill absolut inte.ändra ain tid:-( ja känner att dem stunden man får sova extra hjälper mycke för att orka den långa dagen. aen känner jag att de äe liite onödigt att vara sär precis när dom öppnar. om man ska vara med på allt kul så blir dgen väldigt lång.
jag akapade denna tråden främstbi syfte. om fler ville åka lite senare som mig. jag har lite vänner från subaru klubben jag kommer åka med. om folk hälre åker tidigare. fast ju fler destu roligare helt klart:-)
okaj!
jag håller mig iallafall till denna karavanen med subborna
rätt drygt att gå upp så tidigt på en lördagmorgon som man måste göra för att åka me den andra karavanen
Slow Retards crew
fina frisyrer finns på Salong Guldsaxen i Mölnlycke