meddela hur det går med obd felsöknings grejen du köpte vet att 98-99 har problem med att släpa in andra obd instrument en saab original. har testat 3 olika på min 99a och ingen släppte in mig i systemet.
Uppdatering efter lite arbete, tog ner hela avgassystemet så det är nere nu, där efter kom oljesumpen ner hyfsat lätt iaf, så den ligger nere och ska göras ren nu, så snart är det bara ut igen och ge sig på IC:n
Kollade med packningen som köptes från skruvat, missnöjd med att den inte passade, kollade på hemsidan igen efter så stod det att den inte ens passade till min bil vrf kommer den då upp om man söker på mitt regnummer.
Kom med bussgods idag Synd bara att pappa missade att det var sommar däck som skulle hämtas ut också, men det löser sig men imorgon blir det att ta rejäla tag och komma långt med bilen, förhoppningsvist så långt att man kan starta den
Uppdatering så här i efterhand, bilen funkar och är besiktad nu så är riktigt glad tänkte bara höra om det är någon som vet hur man får bort plasten som sitter under vindrutan, den som torkararmarna går igenom? Tänkte dra elkabel till slutsteg.
en fråga, jag försöker få bort tråget på min 9-5 -98 men de tar i subframen, jag får verkligen inte loss det! har ni nån lösning på det ? vore skönt att slippa demontera hela framvagnen... mkt bra tråd förövrigt!