Volvo 945 d24 totalrenovering av chassi och motor m.m
volvo 945 d24 (the black angle) får sig en totalrenovering av chassie ny lack underede m.m plus att motorn totalrenoverar jag i samma veva målet så nära nybilsskick som möjligt :)
Julian har du sett killen på garaget som har en 945:a TDIC 1996 som bara rullat 6000mil, japp 6k mil..bilen är unik fin, han var och köpte en flång ny dieselpump av mig för ca 4år sedan, trevlig kille...tror den är vinröd eller liknande din original färg...bilen kanske har rullat lite mer nu men tror han bara kör lite på sommaren, han sparar på den pärlan...Skulle gärna sätta händerna i den bilen mvh friman
Julian har du sett killen på garaget som har en 945:a TDIC 1996 som bara rullat 6000mil, japp 6k mil..bilen är unik fin, han var och köpte en flång ny dieselpump av mig för ca 4år sedan, trevlig kille...tror den är vinröd eller liknande din original färg...bilen kanske har rullat lite mer nu men tror han bara kör lite på sommaren, han sparar på den pärlan...Skulle gärna sätta händerna i den bilen mvh friman
6000 mil fy fan de va värst ah du den hade varit fin att ha:)
Hur gjorde du exakt när du underredsbehandla hjulhus och skärmarna?
Hur ja gjorde exakt ja du skrapa o skrappa o slippa bort all rost grundade allt späde ut body o tjockflytande med svart bas o thinner o blåste med spruta för underedsbehandling vad exakt ville du veta?
Hur gjorde du exakt när du underredsbehandla hjulhus och skärmarna?
Hur ja gjorde exakt ja du skrapa o skrappa o slippa bort all rost grundade allt späde ut body o tjockflytande med svart bas o thinner o blåste med spruta för underedsbehandling vad exakt ville du veta?
Om man inte har tillgång till spruta då? Tänkte göra någon slags behandling på min medans skärmarna är borta och kör ju utan hjulhus så vill ha något slags skydd men har bara sån där trögflytade massa från biltema och någon spray behandling från biltema? Går det få till de någorlunda med de?