Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
Haha, räser? Fasen vad skitig den blev fort. Jag spolade av den när jag kom till linde med högtryck fast på nån meters avstånd. Åkte 100meter för att ta bild - skitig bak.
vad hade du räknat med ??? blött ute och en vit jävla bil
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Dom efterlängtade bilderna för många, och även för mig. Nu är fälgarna på! Ska sänkas något mera fram när fjädrarna satt sig ordentligt, den kommer väl sjunka några mm också. Bak som ni ser är det tajt som fan, men thats life
Håll till godo
Ja då var det bara att ta och flytta då. Och när det är gjort så ska jag ta tag i att koppla in US blinkers, sen är det dags för bilutställning och Barkaby den 27e. Hoppas vi ses där
Ser riktigt fint ut Lite camber bak skulle göra sig gott tänker jag
Det kommer när jag fått ordning på ekonomin. Det är inte gratis att flytta Förhoppningsvis så blir det camber innan 1a juni till Sthlm(s) low utställningen