Har du extern cd-växlare/rti så har du ingen ledig DIN på stereon, men du har en på cd-växlaren. Jag har RTI och en aux från auxadapter.se, funkar kanon.
Har du extern cd-växlare/rti så har du ingen ledig DIN på stereon, men du har en på cd-växlaren. Jag har RTI och en aux från auxadapter.se, funkar kanon.
Jag har ingen varken RTI eller Cd växlare i bagaget.
Men jag har de näst största ljudpaketet å båda mina din kontakter var upptagna :S vettifan varför å vad den andra dinkontakten gör/gjorde. har 3 orginal slutsteg i bilen å jag tror alla funkar för de dunkar på lika bra som förr...
Den innersta av dom drog jag ut å kopplade in min aux interface på å jag har då inte märkt någon funktion som försvann....
De är Chassitypen/Karroserikoden som är R på s60... är de inte AWD å 300hk så är de ingen R....
Har aldrig sätt nån med 740 Gl som skriver 740 M för att få sälja den för nån krona mer till nån lättlurad
får kolla det.. min första volvo . sry . S60 T5 då
japp bara jag som är lite efterbliven kanske. har man ingen riktig R så ska man inte skriva R för de står som chassikod. alla på blocket som skriver R gör de för att blåsa nån lättlurad jävel. riktigt ful.
finns säkert flera som går på sånt å har betalat för nått dom inte vill ha. å me tanke på att en R-kostar i runda slängar minst ca 30-150 000kr mer så finns de lite pengar för den som blåser folk å tjäna..
R är väl iof också typ motsv för aero.. alltså, alla s60/v70R har awd och 300hk motor med kkk24 turbo. annars står det som på din antar jag, s60-R eller s60+R och det är nog som xuri skriver chassikod på något sett men, skit i det nu!
Kolla på nätet, i min projekttråd bla så ser du hur man lyfter fram stereon, var lite försiktig så du inte rycker ut någon kabel i onöden Sen tar du en kik bak på HU'n o ser hur det ser ut med lediga ingångar, lättast så tror ja nu!
Xuri, kan nogån vänlig själ plockat ur den cd vxl du skulle haft i men låtit kabel sitta kva?!
Om båda uttagen på stereon används så är den vänstra bakifrån sett till steget. I ditt fall ett pa 200. Är det högra använt så är det fördtagen kabel för cd växlaren/navi. Kabeln ska isf ligga i vänster hjulhus. Har du ingen växlare så kan du ju bara koppla up kabeln från stereon och således ha adaptern i handsfaket tex. Kollegan på jobbet har löst sitt så. Sj körde man budget via fm sändare
Har ingen aning om vilken hu jag har. Vart ser man det? Har en växlare i bakluckan som navigations skivorna sitter i. Kan inte spela musik från en cd som sitter där. Därför tänkte jag att den kanske går direkt till skärmen.