Halloj!Sänkningen gick åt h-vete igen så den är fortfarande hög, men inte ger vi upp för det, vi ger det en sista chans innan vi försöker något nytt, så nästa helg får vi se om det blir några framsteg. Dock så har vi sett nu att han har lyckats sänka den på ena sidan bak, men inte på den andra, jag förstår mig inte så jätte mycket på hur man sänker min bil bak så får kolla nogrannare nästa gång då jag ska vara med.
Men jag har fått några nya planer nu medan. Jag och några vänner ska försöka tona bakrutorna själva, det blir lättare eftersom man kan skruva av mina bakrutor så vi ska i alla fall prova det. (är snål när det gäller toning, så tråkigt att lägga pengar på) Sen så har jag ju tänkt lacka det där inne i bilen som ni redan vet. Sen har jag en fundering, till nästa sommar ska jag ju köpa nya fälgar, och jag måste ändå ha 3 nya däck, så jag funderar på om jag ska sattsa på 17" istället för 16", tror det kan bli bättre faktiskt.
Justja, bilen har fått sig en polering också, tänkte skölja av den kanske ikväll så kan jag lägga ut lite bilder, nu ser hon svart ut och inte mattrepig, hehe!
Ge mig mer tips för vill få igång något nu, det känns som att det har stått still för länge
![smile](img/smilies/smile.png)