Prem lagd! Verkar bli jävligt schysst! Bra med lite inspiration till min civic! dedär med skärmblinkers så tror jag att jag e mer olaglig för mina e kopplade satt dom lyser konstant
härligt!, tackar! jaa det är ju det. riktigt snygg civic du har förresten! jaha okej, jaa hoppas på att min går igenom besiktningen utan skärmblinkers
Tackar! jo jag tror som någon annan sa, man får inte ta bort dom om dom sitter där original men jag tror inte någon tänker på de!
Ju fortare du kör, ju mindre tid förbrukar du på vägen och därefter minskar risken för olyckor!
man får hoppas på att det går igenom med det, ögonlocken tror jag inte är några problem endel besiktar ju med rakt rör i bak, det går ju igenom för dom. Det verkar som dom är olika petiga på besiktningen. Så får hoppas det går igenom
Fyfan, jag hade ögonlock på min gamla vr6a o skulle besiktiga o då sa han att antingen tar jag bort dom direkt eller så blir de spansk flagga (körförbud)....
Ju fortare du kör, ju mindre tid förbrukar du på vägen och därefter minskar risken för olyckor!
provade fälgarna som ja ska köpa av en på jobbet:) 15x8 dom ska slipas ner och lackas i svart sen efter bilen är klar:)
kommer ha 2st 185/45/15 och 2st 195/45/15 nästa vecka, dom här fälgarna är tillfälliga tills jag får jobb, då kommer ja köpa några andra. förslag på vilka däck jag ska ha i bak ??
blev rätt fett! kanske måste ha camber för att få på dom däcken sen
slipad och klar, blev riktigt bra faktiskt
lagt på boddy
sprayat på washprimer på allt som är plåtrent klar för att grunda nu, lägger vit grund.
utseénde grej! hur kommer det sig att du inte la till någon cm extra när du ändå bytte skärm i bak? tror den skulle göra sig bra i en liten breddning på kanske bara typ 2-4 cm per sida!
utseénde grej! hur kommer det sig att du inte la till någon cm extra när du ändå bytte skärm i bak? tror den skulle göra sig bra i en liten breddning på kanske bara typ 2-4 cm per sida!
förstör för i helvete bilen med nå plåtbreddnig!! keep it clean
ja vet ändå inte hur man tar sig till för att breda, har aldrig gjort de. Men det är snyggt om man breddar hela bilen, (plåtbreddar) tycker jag, men det är ju smak sak men sånt blir det inte på denna, ska var cleant
båda Dörrarna och fram stötfångaren färdig slipade för lackering!
Grundade alla delar som ska vara i svart sen : ) dom ska slipas imorgon sen är det bara tanklocket och bakre stötfångaren som ska grundas/slipas, bak stötfångaren är slipad den ska bara limmas dit en nummerplåts hållare från en golf 4a, om ni vet någon som säljer en bakre stötfångare från en golf 4a?, säg gärna till, är lite bråttom med det. så den ligger lite åt sidan just nu. Sen blir det att börja slipa bilen nästa vecka börjar närma mig nu för lackering!