Det går ut på att man berättar vad man gör och sedan avslutar inlägget med ett "vad görs?" och då skall nästa person berätta vad den gör och ställa samma fråga i slutet. Enkelt men kul att se vad folk pysslar med.
h3h3 ledig idag från jobbet så tar det bara så lugnt jag kan. Vilket innebär slösurf och kaffe;)
VAD GÖRS DÅ TJOCKSKALLE?
+1
Har dock hunnit åka och handla. Nu funderar jag på att gå och skita och om det inte börjar bli dags att gå till gymmet. Har haft ont i halsen och träningsförbud ett par veckor, men nu har det släppt!
ligger i soffan med sambon men funderar på om man ska ta en fredagslur innan det är dax för sängen måste ju orka upp i tid i morgon för man kan ju inte slösa bort en lördag i garaget med å sova fan illa när man lägger sig tidigt på fredagar å går upp vid 7 på lördagen är ju fan 24
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
OT: Du har inte tänkt på att det finns folk som inte använder sig utav twitter/facebook? Och om du funderar på den frågan så kan du hålla dig till twitter och facebook om du känner att det räcker
Har precis tagit lunch, ska ringa till min telefonoperatör och skälla lite!