Köpte mig en ny bil i november för att jag hade tröttnat på gamla bilar som inte startar när det blir -1 grad. och intalade mig att jag skulle hålla den original och ha den som pendel bil. Men med dem fel man har i huvet så blir... Visa mer
Måste fan skärpa till mig! är så jävla slö, orkar inte ens knalla till garaget när man kommer hem från jobbet. har massor med saker ligger som jag skulle kunna hålla på med till bilen, men men efter midsommar så får man väl ta sig i kragen
Om man kollar tillbaka på bilen från början tills idag så funderar man om det är samma bil Det är rätt skönt att det som är gjort med bilen gillas och jag börjar bli nöjd med den, för från början tyckte jag bilen var ful men nu skäms man inte över att åka med den i alla fall
Nu är det dags för alla som läser det här att kommentera,rösta och ge tips på vad jag kan göra här näst! kommer ihåg att det var någon som skrev att jag skulle byta regskyltar och twins skrev all smoke! men kom igen det är över 100pers som följer min tråd så skriva en kommentar eller ett tips är väl inte så svårt ?
men vill givetvis tacka alla som har röstat och kommenterat ! Det gör att man vill fortsätta !
har du led baklysen på den? dem är snygga skulle va snyggt om de gick o ta bort regskylts hållaren i fram så de blir lite mera clean. Och sen ljus solfilm runt om
har du led baklysen på den? dem är snygga skulle va snyggt om de gick o ta bort regskylts hållaren i fram så de blir lite mera clean. Och sen ljus solfilm runt om
nej har inte led baklysen, ja dem är snygga jag frågade om den där regskyltshållaren på bugrun och det värkar som om man måste lacka om fronten då så det blir nog något sånt
Axelsson1992 skrev:
Vill du ha mycket att göra så konvertera till bakhjulsdrift xD
haha ja det skulle vara fränt
engineaddict skrev:
Grymt fet Jetta, detta skall följas
Tack så mycket
Jonssons skrev:
Som HenkeK skrev, ljus solfilm runt om skulle bli snyggt på den tror jag! 45% eller nå sånt