Detta verkar riktigt lovande, om man bortser från sportluftfiltret. Bytt till ett nytt filter i burken istället, hon kommer älska det!
Tackar! ja tror de kommer bli bra sen hmm ja får se vad jag tar för luftfilter, hon mår nog bäst med orginal men ja har hört att de ska bli gott ljud från en förgasarmotor med skumgummifilter
Tog bort orginal ratten idag för att en kompis behövde låna den o då tyckte ja splinesen i orginal ratten såg lika ut som dem i ett 140 nav så jag provmonterade min moccaratt men 140navet o det passade med splinesen men blinkersna slår ju inte av sig själva nu då det är ett 140 nav men det blev jäklans snyggt med den ratten kommer bild imon
Tog bort orginal ratten idag för att en kompis behövde låna den o då tyckte ja splinesen i orginal ratten såg lika ut som dem i ett 140 nav så jag provmonterade min moccaratt men 140navet o det passade med splinesen men blinkersna slår ju inte av sig själva nu då det är ett 140 nav men det blev jäklans snyggt med den ratten kommer bild imon
Prem lagd. fint med RRS ratt, har själv en likadan. Hade samma problem med blinkersen först när jag körde mes 740 nav men vred lite på navet så funkade det fin.
Prem lagd. fint med RRS ratt, har själv en likadan. Hade samma problem med blinkersen först när jag körde mes 740 nav men vred lite på navet så funkade det fin.
fint gott ja dem är väldigt snygga o greppvänliga hehe jaså ?? men bra att det löste sig ja ska köpa ett 740 nav sen när inkomsten är lite högre så jag får sätt i min luisi ratt o luisinavet i 140n så länge
börjat sätta dit fronten igen Gott byggde en baslåda till 140n med en 10a i o vill prova den i 740n o den passade perfa Jaha då vet man vart denna har gått för nånstans haha Såja nu är fronten på, blev bra ska bara köpa vita blinkers o lacka huven me Blev bra
Anledningen till vf jag lackade dem Så blev dem efter, dock lite dålig bild Vänster är före och höger efter, lite skillnad vart det Efter lack och klarlack Provmonterade en fälg så så bilr det ungefär Dock gammal bild och bil