Har dock ett litet tips. Den laddtrycksmätaren skulle inte jag köra med då man ska ha en som även visar Vakuum Såg inte att din gjorde det, men kan ju ha fel
Jobba på!
Hmm, hur vet man att dem visar vakuum då? Dem som man köper i affären står det ju bara bar på?
-1.0 står det sen 0 sen typ 2,0 så länge de finns sifrer under nollan och står minus är de vakum
Pysslar ju lite med bilen emellan åt, har varit ganska trögt med pengar så därför har inte motorn åkt ihop, fattas H-Profil och lager oh ringar, men tror det kommer igång snart!
de dära grenröret skulle inte ja ha vågat använda turbon ligger ju åt skogen för nära motorn me avgashuset
Borde väl inte vara så jätte stor fara, får skaffa en turbomössa. I värsta fall får jag väl försöka bygga om och vinkla flänsen lite åt vänster eller liknande.
Som Tobias säger, det är på tok för nära toppen.... Du kommer grilla tändkablar och kamremskåpan kommer skrynkla sig duktigt. Hade jag varit du så hade jag byggt ett mer passande grenrör för den där turbon
Som Tobias säger, det är på tok för nära toppen.... Du kommer grilla tändkablar och kamremskåpan kommer skrynkla sig duktigt. Hade jag varit du så hade jag byggt ett mer passande grenrör för den där turbon
Tändkablarna är det inga problem med, sen får vi la se hur mkt kåpan ger med sig, går ju ev bygga någon slags värmesköld..
Hänt lite i helgen Och om någon tycker det ser tajt ut för fjäderbens tornet så är det rätt mycket plats, och om motorn skulle rysta så mkt då behövs det andra motorkuddar. Hämtar även en 712 tryckplatta på fredag så då åker nog kopplingen upp, sen ska 3ans synk svetsas så kan även lådan hängas dit.
Senast redigerat av Mickeidiket (27 november 2014)
Hur din wg går in i downpipen är inte att rekomendera.. skulle gått in längre ned skulle jag vilja påstå.. samt inte i så snäv vinkel.. Men annars ser det bra ut, ville bara säga det så du vet