3108
Sök

Låt oss slippa reklam om singlar på garaget!

404 Inlägg
3 april 2013
Trådstartare
Snälla Garaget låt oss slippa se reklamer om singlar och dating på vår älskade bilsida!

Är det bara jag som stör mig på det? Sånt skit blir man tvångsmatad med i alla fall på andra hemsidor!

/ Bengan

Forummoderator
26 397 Inlägg
3 april 2013
Har sett reklamen jag också.
Känns väl..hm..mindre aktuellt på en bilsajt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Forummoderator
18 149 Inlägg
3 april 2013
Mack skrev:
Har sett reklamen jag också.
Känns väl..hm..mindre aktuellt på en bilsajt.

Är väl google som ligger bakom? Prova att googla lite random konstiga grejer så tror jag nog det blir bättre...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Män med stil kör dieselbil
595 Inlägg
3 april 2013
asso det är troligen google som ligger bakom reklamerna ..,

och som några få vet så sparas alla dina sökningar osv på googles servrar..,
för att " dem ska kunna ge dig så bra service som möjligt ", hävdar dem.., *host..roll

och det medför att besöker du vissa sidor mer än andra så kommer du få reklam relaterade till dessa sidor överallt du går in på sedan..,

kort svar du har surfat på barnförbjudet.., därmed så är du troligen singel, därmed så får du massa dejting reklam..

har för mig att typ nettonet har betalat google möö för att sprida deras reklam.., kika in en bas på nettonnet och du kommer se reklam på denna basen i någon vecka..

Har en egen cnc-fräs, arbetar med mdf, trä, aluminium-(experimentellt) för tillfället , behöver du något utfräst så är det bara att pm'a

Forummoderator
26 397 Inlägg
3 april 2013
Lustigt..jag som inte Googlar..haha..

12 086 Inlägg
3 april 2013
Jag har aldrig varit inne på en dejtingsida i hela mitt liv och lik förbannat får jag se skiten dagligen här på garaget, så det kan ni glömma tongue

One Man Clan
4 287 Inlägg
3 april 2013
Då kan någon tala om för mig som sitter på min arbetsdator som aldrig varit inne på barnförbjudet på den, varför ser jag damer som vill både de ena å de andra ?

Män med stil kör dieselbil
595 Inlägg
3 april 2013
hap då vet jag inte..

6 sells..?
Senast redigerat av offfroad (3 april 2013)

Har en egen cnc-fräs, arbetar med mdf, trä, aluminium-(experimentellt) för tillfället , behöver du något utfräst så är det bara att pm'a

91 Inlägg
3 april 2013
Litet fint tips.. Opera som browser och sen block content ftw wink

nada reklam helt enkelt efter det.. eller ja.. iaf inte sån man vill slippa lite måste ju få vara kvar

One Man Clan
4 287 Inlägg
3 april 2013
Eksak skrev:
Litet fint tips.. Opera som browser och sen block content ftw wink

nada reklam helt enkelt efter det.. eller ja.. iaf inte sån man vill slippa lite måste ju få vara kvar

Japp eller så får man inte installera sånt som inte jobbet har godkänt...

Forummoderator
9 299 Inlägg
3 april 2013
Jag tycker det är kanon! Har redan hookat upp med dussinet snygga modelltjejer mellan 18-21 redan första veckan. Jo, det funkar verkligen!!11 Har till och med glömt att köra bil så har sparat bensinpengar.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Forummoderator
26 397 Inlägg
3 april 2013
caromania skrev:
Jag tycker det är kanon! Har redan hookat upp med dussinet snygga modelltjejer mellan 18-21 redan första veckan. Jo, det funkar verkligen!!11 Har till och med glömt att köra bil så har sparat bensinpengar.

Tur man är gift..

One Man Clan
4 287 Inlägg
3 april 2013
Mack skrev:
caromania skrev:

Tur man är gift..

Beror ju på hur man ser de, otur säger jag lol

Forummoderator
26 397 Inlägg
3 april 2013
Xuri skrev:
Mack skrev:
caromania skrev:

Tur man är gift..

Beror ju på hur man ser de, otur säger jag lol

Haha..jajo.

148 Inlägg
3 april 2013
För er som har firefox, tanka ner denna: https://addons.mozilla.org/sv-se/firefo … lock-plus/

Skönt att slippa allt skit överallt! smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
3 april 2013
F1LL3 skrev:
För er som har firefox, tanka ner denna: https://addons.mozilla.org/sv-se/firefo … lock-plus/

Skönt att slippa allt skit överallt! smile

Måste vara ett av internetvärldens bästa tillägg big_smile Älskar adblock big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

236 Inlägg
3 april 2013
Det är egentligen synd att använda adblock på denna sida, då reklam är Garagets främsta (enda?) intäkt.
Vi gräver sakta garagets grav... ja jag använder också adblock, shame on me  cool

Power is measured in dB

Forummoderator
9 299 Inlägg
3 april 2013
Mack skrev:
caromania skrev:

Tur man är gift..

Ja vem är inte det? Jag ser inte problemet? neutral

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

9 121 Inlägg
3 april 2013
Adblock är kanske lite överdrivet, men skippa googlereklamen. Förstår inte varför hela internetvärlden ska kretsa kring google å facebook. Det är nästan lite diktatorstil, google ser allt du gör å bestämmer vad du ska titta på!

Sök