Du har ju en ståtlig bil. Så maila mig om du är intresserad av att komma. Sebban@agren-media.se
Ja vi får se, tycker dock det saknas en kategori bland priserna. Borde väl finnas best american!? ;-)
Har oxå funderat på detta, så få amerikanare kan det väl inte bli så vi hamnar under övrigt! Vi får ragga tag i lite fler amerikanare i så fall!
Beställer priserna ca 10 dagar innan utställning. Och är de så att de blir fler amerikanare så gör vi ju såklart en klass som är mer inriktade på er såklart. Men de kommer hela tiden in mail om folk som är intresserade. SÅ vi får se om de är många ägare till amrekansk bilar som hör av sig .
Tänk om man för en gångs skull skulle orka sig ner från Sthlm för att få uppleva första gbg träffen, hm...
Jag har sökt rätt mycket efter några wangle ägare. Så är du sugen så maila oss på sebban@agren-media.se
Vi får se blir lite dyrt då den drar en del soppa. Stereo har jag ingen heller o sitta 5 timmar med huvudvärk är väl inte prio ett just nu men ska se vad jag kan fixa !
Tänk om man för en gångs skull skulle orka sig ner från Sthlm för att få uppleva första gbg träffen, hm...
Jag har sökt rätt mycket efter några wangle ägare. Så är du sugen så maila oss på sebban@agren-media.se
Vi får se blir lite dyrt då den drar en del soppa. Stereo har jag ingen heller o sitta 5 timmar med huvudvärk är väl inte prio ett just nu men ska se vad jag kan fixa !
Hehe va ju uppe i Bollnäs i helgen. Stockholm är ju på halva vägen ju
Hehe va ju uppe i Bollnäs i helgen. Stockholm är ju på halva vägen ju
Får väl skylla på min lathet Brukar det komma mycket bilar? Aldrig hört om detta, tänkte mest att det kunde vara en kul grej
Förra året fyllde vi alla 50 utställningsplatser. Samt att vi hade ca 500 bilar på plats och besökte. Så de va riktigt nice. Självklart hoppas vi på samma upp slut i år :-)
Förra året fyllde vi alla 50 utställningsplatser. Samt att vi hade ca 500 bilar på plats och besökte. Så de va riktigt nice. Självklart hoppas vi på samma upp slut i år :-)
Detta låter onekligen intressant men åker till Björkvik och ställer ut tyvärr... När ä nästa utställning.
MidNightMeet Final Jam kommer vara i slutet av sommaren. Datum är ej spikat. Ska till Fast and Furiuos show den 2-5maj. Ska du kolla hur Kooz; emblamojje och colle har dei sin planering. DOm kommer nämligen bli inbjudna.
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Nejdå Erik men maila Sebastian ang om du vill delta så kollar vi på det:) skicka med en bild . Vill du ha mer info så gå in på ziggs.se eller på våran Facebook sida:)
Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).