Ångrade ordern på framskärmarna från Schmiedmann för nån dag sen eftersom jag har väntat över en månad på dom och dom vet inte vart skärmarna är heller.. Tog även 7 dagar innan "lagret" svarade på mitt mail, lite tråkigt! Så nu har jag beställt beggade från skroten, kommer nästa vecka! Ska även köpa en ny M-framstöt av en kompis i helgen. Passade på att beställa en kolfiberläpp som jag bör få inom 2 veckor! Nu är det bara den roligaste beställningen från Novation kvar (bakskärmar, emblem, lister osv..) Bestämde mig för att byta en bit av avgassystemet också!
Mjaa nu börjar jag få hem delar från Novation i alla fall! Saker som har kommit: -innerskärmar -dörr & bakskärmslister -vänster framblinkers & gäl -nya emblem -detaljer till framstöten -ena bakskärmen + hjulhus
Så jag väntar på: -Andra bakskärmen + hjulhus -framstöt
Sen jävlar så rockar vi! Provade att måla ena framskärmen i den färg som jag har bestämt mig för nu! Blev inte den gröna i alla fall!
Nu så har det varit lite aktiviteter ikväll på bilen!! Rivit ur det mesta i bilen för att kunna byta skärmarna, innerskärmar o stötfångare är kvar dock! Lite bilder på processen: