Öh...O sen när kostar ett original kit med "ett antal" framvagnsdelar 1200 kr? 1200kr är vad de billigaste kiten kostar, kan vara bra grejer, eller inte. Vet inte hur det är med VW men när jag köpte originaldelar till min Passat -96 (bland annat bromssköldar bak) så var det grisigt dyra, typ 400kr, eller om man så vill ungefär dubbelt så mycket som BMW tar för en bromsköld till en E34. VW tar bra betalt.
Kiten för 1200kr är intressanta helt klart, men att påstå att det är original grejer kan man INTE göra. Vill man köpa märkesgrejer föreslår jag att man tittar på Mister-Auto.se, där kan man välja mellan olika producenter allt som oftast. Ett exempel: 2-delad bromsskiva ATE M3 3.2 typ 1200kr/st, är man snikig väljer man den odelade varianten för ett antal hundringar lägre pris. BOLK/BÖLK är samma prylar som man hittar på ebay bland annat, kan vara bra att veta.
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure