Innehar A B D ( automat företaget betalade) kuggade nyligen på uppkörningen av D eftersom man aldrig har använt split växlad låda (Hög och låg) . Skall göra ett nytt försök till våren.
klarade teorin på första försöket jag.. men jag hade inte pluggat nått så därför fick jag bara 52p men har uppkörning om två veckor så jag skulle gärna vilja ha tips å trix å vad man ska tänka på å allt sånt där
för övrigt så går jag i körskola å tar kör lektioner, har kört epa en gång i livet, övningskört med mor å far så är jag dum i huvve å testa köra upp när jag inte har läst körkortsboken så mkt?
MVH
Senast redigerat av volvo_glenne (25 oktober 2006)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
För B-kort klarade jag båda proven på första försöket, nu fem år senare tänkte jag ta för MC
Kuggade igår första gången. 51 poäng är riktigt surt, flera slarvfel. Hade bara pluggat MC-frågor så dom klarade jag galant, men jag var tydligen inte lika bra på bilfrågor som jag trodde
Jag är lite i samma sits. Jag tog B-kort för 3 år sedan, och fick en knast i skallen att jag ska ta MC-kort nu! Jag klarade teorin utan problem (efter några timmar vid en körskole-dator) och så körde jag upp för en vecka sedan, men det gick mindre bra. Kuggade vid lågfarts-delen. Satte ner foten 2 gånger och körde för sakta, tro det eller ej!
Så jag ligger lågt och tar någon lektion och kör upp till våren istället... så är det kanske lite varmare än nu också, så man slipper frysa. (fick för övrigt en uppkörning den 14 nov om jag ville, men njae... känns lite väl kyligt på MC då.)
klarade teorin på första försöket jag.. men jag hade inte pluggat nått så därför fick jag bara 52p men har uppkörning om två veckor så jag skulle gärna vilja ha tips å trix å vad man ska tänka på å allt sånt där
Fråga körskole-läraren
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Fråga körskole-läraren
ja men han försöker väll banka in dubbelt så mkt i huvve på en än vad man behöver veta för å klara uppkörning haha
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Klarade teorin med 1 ynka fel.. uppkörningen gjordes efter snöstorm typ å va slut efter 17 minuter och klarades även denna på första försöket... hmnm d va änna länge nsedan nu ser jag.. kollade in kortet hehe