2905
Sök

Har du kuggat på uppkörninge / uppskrivningen?

Bussförare
97 Inlägg
25 oktober 2006
Innehar A B D ( automat företaget betalade) kuggade nyligen på uppkörningen av D eftersom man aldrig har använt split växlad låda (Hög och låg) . Skall göra ett nytt försök till våren.

Jag är inte full, jag är beautiful

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
25 oktober 2006
kuggade första uppskrivningen  med 51p i skövde, ringde ner till jönköping och fick en avbokning där 4 timmar senare, åkte ner och fick 54p smile

Efter det ville dom inte godkänna provet pga att det var samma dag, men handledaren i Jönköping hade släppt igenom mig, och datorn sa inget så smile.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 oktober 2006
klarade teorin på första försöket jag.. men jag hade inte pluggat nått så därför fick jag bara 52p big_smile men har uppkörning om två veckor så jag skulle gärna vilja ha tips å trix å vad man ska tänka på å allt sånt där smile

för övrigt så går jag i körskola å tar kör lektioner, har kört epa en gång i livet, övningskört med mor å far så är jag dum i huvve å testa köra upp när jag inte har läst körkortsboken så mkt? smile

MVH
Senast redigerat av volvo_glenne (25 oktober 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

A + B = KUL
66 Inlägg
25 oktober 2006
MilleN skrev:
För B-kort klarade jag båda proven på första försöket, nu fem år senare tänkte jag ta för MC smile

Kuggade igår första gången. 51 poäng är riktigt surt, flera slarvfel. Hade bara pluggat MC-frågor så dom klarade jag galant, men jag var tydligen inte lika bra på bilfrågor som jag trodde wink

Jag är lite i samma sits. Jag tog B-kort för 3 år sedan, och fick en knast i skallen att jag ska ta MC-kort nu! smile Jag klarade teorin utan problem (efter några timmar vid en körskole-dator) och så körde jag upp för en vecka sedan, men det gick mindre bra. Kuggade vid lågfarts-delen. Satte ner foten 2 gånger och körde för sakta, tro det eller ej! smile

Så jag ligger lågt och tar någon lektion och kör upp till våren istället... så är det kanske lite varmare än nu också, så man slipper frysa. (fick för övrigt en uppkörning den 14 nov om jag ville, men njae... känns lite väl kyligt på MC då.)

Lycka till med MC-kortet MilleN!

CarBear - borde snarare heta "MCBear". :)

Bas Connaisseur
436 Inlägg
25 oktober 2006
volvo_glenne skrev:
klarade teorin på första försöket jag.. men jag hade inte pluggat nått så därför fick jag bara 52p big_smile men har uppkörning om två veckor så jag skulle gärna vilja ha tips å trix å vad man ska tänka på å allt sånt där smile

Fråga körskole-läraren smile

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 oktober 2006
MICHAN skrev:
volvo_glenne skrev:

Fråga körskole-läraren smile

ja men han försöker väll banka in dubbelt så mkt i huvve på en än vad man behöver veta för å klara uppkörning roll haha big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

331 Inlägg
25 oktober 2006
Jag hade uppskrivning idag! Fick 51 poäng....Gissa om jag va pissed off!

1 Inlägg
25 oktober 2006
klarade teorin i första med 58 och uppkörningen som varade i 20 minuter klarade jag också.

OLAGBG
596 Inlägg
25 oktober 2006
Klarade teorin med 1 ynka fel.. uppkörningen gjordes efter snöstorm typ å va slut efter 17 minuter och klarades även denna på första försöket... hmnm d va änna länge nsedan nu ser jag.. kollade in kortet hehe

OLAGBG
VOLVO

Sök