2894
Sök

- Volvo v70 II - Nya planer för 2015

V70 2010 "R-design" som skall snyggas till så gott det går.

226 205 Visningar
Uppdaterades senast 21 mars 2015
5 februari 2014
hyrbil skrev:
Christoffer: Då har du uppenbarligen inte läst allt med tanke på att han beställt coils. wink

Jo jag läste det men sen om man skruvar ner dom så pass som jag sa är ju en annan sak? wink

Love the life you live, live the life you love

Självutnämnd chipskonnässör
2 571 Inlägg
5 februari 2014
Med tanke på att det inte är många cm han har tillgodo idag men ändå går till coils... Det säger sig självt. wink

Tada.wav

640 Inlägg
6 februari 2014
Tummen upp Fadde! smile Ska bli kul att se när coilsen sitter på big_smile

2 624 Inlägg
6 februari 2014
Grymt faddelito! smile blir intressant att se när du har satt på coilsen hur det blir wink

462 Inlägg
7 februari 2014
Trådstartare
Christofferekstrand skrev:
Läste igenom hela tråden nu och måste säga att du har skapat dig en goo v70 smile MEN skulle bli ännu bättre om sänkte så det är skärmkant fälgkant wink

Därför jag har beställt coils wink

hyrbil skrev:
Christoffer: Då har du uppenbarligen inte läst allt med tanke på att han beställt coils. wink

wink

Christofferekstrand skrev:
hyrbil skrev:

Jo jag läste det men sen om man skruvar ner dom så pass som jag sa är ju en annan sak? wink

Sant sant, men den ska ner så långt de går smile

hyrbil skrev:
Med tanke på att det inte är många cm han har tillgodo idag men ändå går till coils... Det säger sig självt. wink

Sant de å wink

pulchi skrev:
Tummen upp Fadde! smile Ska bli kul att se när coilsen sitter på big_smile

Tackar big_smile

martinn skrev:
Grymt faddelito! smile blir intressant att se när du har satt på coilsen hur det blir wink

Tackar, riktigt taggad big_smile

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
7 februari 2014
Blir nog bra fläder!

462 Inlägg
7 februari 2014
Trådstartare
nyller skrev:
Blir nog bra fläder!

Självklart skitnylle!

462 Inlägg
7 februari 2014
Trådstartare
Lite mer planer nu, det ska in en 22" tv med dom 2 12" basarna. Bygger kommer så klart fortfarande att vara stilrent!

294 Inlägg
8 februari 2014
Fadde_e30 skrev:
Lite mer planer nu, det ska in en 22" tv med dom 2 12" basarna. Bygger kommer så klart fortfarande att vara stilrent!

"Pimp my ride" lol cool roll

Högskoleutbildad däcksparkare
1 481 Inlägg
20 februari 2014
Smått kär i din bil! Kalassnygg!
Keep up the good work! smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

462 Inlägg
27 februari 2014
Trådstartare
-Elfving skrev:
Fadde_e30 skrev:

"Pimp my ride" lol cool roll

HAHAHA wink

Turbo-Fransson skrev:
Smått kär i din bil! Kalassnygg!
Keep up the good work! smile

Tack du wink

278 Inlägg
27 februari 2014
Skönt att du har något att pilla med eftersom en annan lever på brödsmulor efter husrenovering... får läsa om din o drömma tills det kommer ikapp... wink

Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!

881 Inlägg
3 mars 2014
Hur löser du det med ljudbygge och sub? Installera separat radio på sidan av och dra nya kablar?

462 Inlägg
4 mars 2014
Trådstartare
FreddieL skrev:
Skönt att du har något att pilla med eftersom en annan lever på brödsmulor efter husrenovering... får läsa om din o drömma tills det kommer ikapp... wink

Jo det där med husrenovering brukar ju kosta en hel del, kan ju säga att jag inte ser framemot de om jag nu skaffar hus i framtiden big_smile Men ny renoverat hus lär kännas underbart smile

PlumCrazy skrev:
Hur löser du det med ljudbygge och sub? Installera separat radio på sidan av och dra nya kablar?

Drar kablar från bakhögtalarna till en lågnivåomvandlar smile

462 Inlägg
4 mars 2014
Trådstartare
Nu är coilsen hemma! Så på lördag bär det av mot Uppsala till min kärra och lite smått efterblivna vän Jesper för att montera på dom lol Lämnade in fälgarna på blästring idag så ska hämta dom imorn kl 3 är det det tänkt, sen blir det pulverlack! Även fått hem dom nya ögonlocken eftersom jag tappade dom som satt på innan..
Så det står inte helt still! Bilen beräknas vara klar den första april så får hoppas man hinner! Men ljudbygget blir nog inte klart då sad  Juste, bilen ska snart in på volvo för att byta ut bakre stötfångaren mot R-design med dubbla pipor!

http://forumbilder.se/DC5IH/20140228-172954.jpg

462 Inlägg
4 mars 2014
Trådstartare
tobzter skrev:
Grymt nu blir de lågt wink är de BC racing?

Blir lågt som fan wink jajemän de är de smile

294 Inlägg
4 mars 2014
Tycker Jag är snäll som hjälper dig ja! :*

Volvonörd
121 Inlägg
4 mars 2014
Spännande! Bilder sedan! smile

278 Inlägg
4 mars 2014
Jag vet att du skrivit detta tidigare, men vart har du plockat dämparna ifrån och vad fick du ge (om du vill svara på det )?! Letar själv efter alternativ och funderar på mer sportorienterade alt. coils. Vill inte bara ha sänkningen utan även kurvkompetens wink

Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!

Sök