Ja syftet med denna tråden är att styla s70:in lite lätt till att börja med :) Men även behålla den i fint skick :) motorn är bytt så nu blir det uppgradering inne i bilen och på de yttre :) följ gärna detta projektet, och... Visa mer
Tjena tjena! Pillade lite med listerna i bilen. Var lite trött på utseendet, men ville inte ta kolfiberfilm som många andra Så hittade en rätt fin film i "svart marmor" stil Även ett kromat handtag blev ditsatt Före
Efter
Allt för den här gången, bara på de andra listerna i bilen med
Tjena tjena! Har påbörjat lite "designändring" i bagaget. Mörkare grått på golvet och med valnötslister runt. Kommer runt porten på baslådan och runt hålet till slutsteget med. Vad tror ni? Hiss eller diss? Själv tycker jag det blev kalas
Snart dags att få bilen i nyskick. Ska byta allt i bromsväg och liknande till bilen ska börja rulla igen när körkortet är färdigt // Dennis
Tjena tjena! Var ett tag sedan det hände något. Iallafall så har jag startat renovering av framvagn och bromsar, kommer bli kanon. Inhandlat allt och startat nerplock idag
Blev en premiär för blästerskåpet, en viss skillnad
Får även hem de lackerade grejerna imorgon. Så kommer mer mer när det är monterat och när renoveringen är klar Stay tuned! // Dennis
Tjena! Nu är framvagn och bromsar fixade Oken fick lite färg på sig, blev kanon
Tomt i hjulhusen
Blästrad länkarm till vänster
Lite färg och nya bussningar
Sänkfjädrarna monterade
Allt ditsatt igen
Och en liten provmontering av de nylackade ögonlocken, najs
Besiktning bokad, hoppas verkligen på blanka papper Snart dags för körkortet med. Så nu blir det lite service med byte av vätskor, stift, filter och liknande. Håll till godo // Dennis
Hej igen! Besiktning avklarad. Blev en tvåa på höger spindelled men inte mer än så Blev att jag åkte och fick fälgarna monterade. Dessutom fick jag hem vinge från lackering.
Detta blev skitbra! Det var allt för denna gången // Dennis