3925
Sök

Fan va skönt att klara skrivningen:D

Rörpulare
1 453 Inlägg
26 oktober 2006
Trådstartare
Måste dela me mej av min lycka;) klarade skiten nu andra ggn gillt nu me 58p och börjar nästa vecka köra me en kille privat:) förhoppningsvis klarar man kortet innan års skiftet och 5 års provetid:D

//Tommy

Ps kan vara fel topic:S visste inte säkert:P

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

297 Inlägg
26 oktober 2006
nissan 200sx skrev:
Måste dela me mej av min lycka;) klarade skiten nu andra ggn gillt nu me 58p och börjar nästa vecka köra me en kille privat:) förhoppningsvis klarar man kortet innan års skiftet och 5 års provetid:D

//Tommy

Ps kan vara fel topic:S visste inte säkert:P

Grattis!

Men det där med 5år stämmer inte... har alltid varit 2 år, det är en myt som inte går å döda :p

/Gurra

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

Rörpulare
1 453 Inlägg
26 oktober 2006
Trådstartare
Mjo har hört de bra länge ja me nu men har nu hört igen nu av 2 st att de skulle troligen bli så men man kan ju alltid hoppas att de e myt och att de förblir så:D

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
26 oktober 2006
värst vad alla klarar de idag då tongue grattis du me tongue

Rörpulare
1 453 Inlägg
26 oktober 2006
Trådstartare
Tackar:D

129 Inlägg
26 oktober 2006
Grattis! Jag klarade mitt i förrgår smile

B | B E | C | C E

Rörpulare
1 453 Inlägg
26 oktober 2006
Trådstartare
Grattis på dej me får man väl säga då:)

557 Inlägg
26 oktober 2006
Grattis grabben smile Lycka till sen med uppkörningen smile

//Jerry

1 396 Inlägg
26 oktober 2006
Grattis! Klarade mitt för 2 månaders sen och förstår inte hur jag kunde leva utan körkort!

Det med prövotiden. Den är fortfarande på 2 år!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Knegare
718 Inlägg
26 oktober 2006
Grattis grabben!

Jag ska skriva den nionden, tips på vad man bör plugga extra mycke på?:>

William 2009-02-20

91 Inlägg
27 oktober 2006
nissan 200sx skrev:
Mjo har hört de bra länge ja me nu men har nu hört igen nu av 2 st att de skulle troligen bli så men man kan ju alltid hoppas att de e myt och att de förblir så:D

Drar en standard:
Om 2 st säger åt dig att hoppa från Kaknästornet "för att det är skithäftigt" skulle du tro på dom & göra det?

Sök