det som skall göras är bygga om till turbo bygga v90 front nytt avgassystem 18¨fälgar lacka oken trimma motorn göra i ordning inredningen montera lite neon in och utvändigt på med kolar nya handtag en vinge, mm den skall... Visa mer
Följer ditt projekt jag då Ser ut å va ett fint utgångsprojekt
ska nog bli bra när det blir klart just nu söker jag efter turbo motor och m90 låda samt jag väntar på en så jag kan blästra motorrummet och lacka det;)
idag så har jag varit och köpt en motor börjat tvätta av den och har börjat byta sotningssats i motorn fick tag i en nyplanad topp oxå så den skall la på med sen så kanske det kommer en i morgon eller på söndag med en 960 front och byter mot lite grejer som jag har liggandes hoppas även på att få ihop det sista på motorn och på lyft i den i bilen imorgon vad tror ni om 960 front är det något att satsa på eller?
idag så åkte den nya motorn och växellådan i igen bytte sotningssatsen och fick rengjort det mesta av skiten den mesta delen av elen är också inkopplad igen nu väntar jag bara på ic, guld boxar, tryckrör det är nog det som är kvar i det stora hela;)
hör har jag vist varit sjukt dålig på att uppdatera den sista tiden får bli bättring på det bilder och vad som är gjort kommer nu den närmsta tiden mycket tid i garaget är gjort så resultat kommer ses;)
idag fick jag hjälp av tjejkompisen i garaget hon tog tag och lackade oken bak då jag inte han med det när jag tog oken fram för ett tagsen blev riktigt bra
dåligt med uppdateringar här men idag fick jag igång motorn med hjälp av två vänner så imån blir det lite småpill och till att sätta ditt 3¨ avgas system igen:)
hej har varit lite dåligt med uppdateringar här men skall ta tag i det nu har fixat lite saker som jag skall greja med nu framöver några veckor de är extraktor grenrör 16T gröna r spridare trimchip 3¨ lmm skall även bygga nytt avgassystem har slängt ditt grenröret och även börjat greja med turbon är en del jobb med att få det bra:)