Tanken med det här projektet är att ändra och testa på ny produkter/delar och visa resultaten/förändringarna :) hoppas ni finner detta intressant är tacksam om ni följer!!
trevligt med en sponsor ska bli kul o se vad du hittar på me bilen. Men själv skulle jag inte våga handla av KS-carstyling. läser man igenom deras köpvillkor så ser det ut som att dem säger ifrån sig en hel del ansvar. Plus att dem är Avregistrerad för F-skatt.
Ja du får följa!! Absolut alltid bra att ha Har själv inte haft problem med de tidigare och väldigt snabb leverans & snabba på svara så jag tycker bara bra om Ks-carstyling Men det är min egna uppfattning
TackTackTack till Stylingwebben som även ställer upp som sponsor nu ska jag lägga ihop ett grymt paket med belysning som xenon till dimljus, backljus & ledljus till positions, regnr ljuset även lite annat. Rekommenderar stylingwebben.se starkt då jag har handlat av de i flera år och aldrig haft problem med andra ord bra service!
Beställt följande som kommer i veckan hoppas det kommer snabbt alltid roligt att fixa:) Kumho 225/40 däck 4st från däck365.se Kolfiberfilm,bromsok m.m färg från ks-carstyling.se Massa belysning från stylingwebben.se Kattersättare köpt av tidigare ägaren
Hej! Jag vaknade i morse av att dem ringde mig från Schenker och berättade att mina nya däck nu stod utanför dörren. Gick upp och fixade det med en gång, Såklart åkte jag direkt till en bilverkstad och fick de monterade. Däcken är av märket Kumho och har profilen 225/40 18. De klarar en hastighet upp till 300Km/h.