Var i kärrbäck och fota, gamla affären. Finns massa fler bilar bakom huset hade dok inte tid att fota allt. Sedan på gården där ägaren bor finns en massa men dom fota jag inte, säkert ett 50tal bilar.
Har nån bättre med tid som kan va och fota? kan berätta vägen isf
Bilden här under så finns de en rad med bilar framför bilarna längst till höger också
Dom 2 uppeldade bilarna står ju i skogen så dom skulle kunna hamna i kategorin skogsfynd/skogsvrak istället.
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*
Dom 2 uppeldade bilarna står ju i skogen så dom skulle kunna hamna i kategorin skogsfynd/skogsvrak istället.
Seriöst, måste du in o gnälla i varenda jävla tråd om vad som ska vara vart?
Jag gnällde inte,jag tipsade och det är en viss skillnad.
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*
Tycker mer att de hör till vrak då jag tycker att skogsfyndstråden mer är (någotlunda) hela bilar som står och förfaller Dock har du rätt i att de är skogsfynd då jag funnit dem ute i skogen
Senast redigerat av Slash (5 augusti 2013)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
En Dodge 3700 som har sett sina bästa dagar. Den här modellen var den spanska Dodge Dart, byggd hos lastbilstillverkaren Barreiros i Madrid. Den byggdes i två generationer, 1965-70 och 1971-77, bilen på bilden tillhör andra generationen som producerades i bara 9.959 ex.
Jag tog fotot 1988 i Spanien och kommer ihåg att man kunde se några få 3700 på gatan på den tiden, tror inte att det finns många kvar idag.