Som rubriken lyder.. Någon som vet vart man kan få tag på dämpmattor till rimliga priser i Stockholm? Tänkte beställa från BRL, men bara frakten ligger på 200 kr (ungefär lika mycket som dämpmattan kostar)
Rekommendera gärna olika sorters dämpmattor som funkar bra, olika butiker som säljer, vilken tjocklek jag behöver..?
Seastreams garage i Kungsängen eller PM-shopen hade jag valt.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Jävligt nice ljudbyggen du hade där ;-) Tack för svar! Va ganska svårt å hitta på den sidan men får väl åka förbi butiken eller ngt (det är väl inte en nätbutik hoppas jag) haha
beställde den här: http://www.brl.se/sv/artiklar/silent-co … heets.html vart använder jag den här då? om inte dörrsidan? länka gärna något som används vid dörrsidan då som ni märker så är jag ny inom dämp haha
Jag skulle rekomendera att lägga i lite asfaltsmatta eller liknande typ stp silver när du ändå har dörrarna nere :-) ett par mattor i varie dörr gör skillnad mot det dåva ljudet. Sen tyckte jag att skillnaden blev brutal i min bil när ja dämpa taket. Tror det gör skillnad och dämpa all ytterplåt då den vibrerar av vind m.m och ger dåva ljud :-)