Ha tänkt beställa delarna till mitt bil bygge från USA england eller något sånt Skulle vilja ha tips på bra sidor som ha riktiga saker och ej kina kopior som int håller gärna England eller Tyskland känns lättar än USA..? Ha kollat ebay men det ä ju hem hel del saker så tänkte få det till så få paket som möjligt, så jag spara lite extra på frakten
då kan du välja vilket land du vill ta hem ifrån. har säkert sparat 66% i kostnader av delar (vilket motsvarar runt 100k sparat) genom att handla via eBay. kvaliteten är oftast helt acceptabel.
då kan du välja vilket land du vill ta hem ifrån. har säkert sparat 66% i kostnader av delar (vilket motsvarar runt 100k sparat) genom att handla via eBay. kvaliteten är oftast helt acceptabel.
Har vare inne där en del men tyvärr tycker jag att de ä lite halv dåligt utbud... Men de kan ju vara jag som gör något fel då jag söker
Har vare inne där en del men tyvärr tycker jag att de ä lite halv dåligt utbud... Men de kan ju vara jag som gör något fel då jag söker
tips är att söka på tyska genom google translate. brukar komma upp lite mer grejor då
USA är nog inte det bästa landet för import av Skyline delar men det finns säkert ett par pålitliga ställen. PHR har samlat på sig bra rykten bland Supra ägare och dem verkar ha en massa delar för Skyline
Sedan har vi SP Engineering som fokuserar på R35 GTR när det gäller Nissan men dem har byggt en ganska extrem R34 GTR innan och dem borde kunna fixa fram delar. Maila dem!
I England finns det fler ställen du kan kontakta beroende på vad du letar efter men Abbey Motorsport är lätt en av dem pålitligaste och mest professionella. Kontakta dem!
Det finns många fler ställen som du kan beställa ifrån också tex RHDJapan, men personligen tycker jag det är bättre att kontakta en kunnig person och tillsammans hitta bra och kostnadseffektiva lösningar. Det är lättare att komma överens och kanske även få ett mycket billigare pris än att tex handla från en sida.
Kontakta även Newera som importerar från Japan, dem är riktigt bra när det gäller Skyline.