Kan nu kort och gott berätta att vingen är lämnad på lackfirma Får den någon gång nästa vecka när dem kommer till arbetsplatsen för att hämta/lämna andra delar )
Ber om ursäkt att vi håller på förstöra din tråd, det är tydligen väldigt enkelt att gå OT...
Tycker absolut inte att du ska lägga ner tråden, det finns ändå en del intressanta som prenumererar på din projekttråd.
Det är OK att inte uppdatera jämt
Enough said, ska sluta posta OT
MVH / Martie
Nä jag vet inte riktigt..
Känns bara som Det är över 40 stycken som följer det. men max 2-3 st som skriver något.. är lite tråkigt, vad gör ni andra? Läser ni men skriver inget eller vet ni bara ej vad ni ska säga?
Ber om ursäkt att vi håller på förstöra din tråd, det är tydligen väldigt enkelt att gå OT...
Tycker absolut inte att du ska lägga ner tråden, det finns ändå en del intressanta som prenumererar på din projekttråd.
Det är OK att inte uppdatera jämt
Enough said, ska sluta posta OT
MVH / Martie
Nä jag vet inte riktigt..
Känns bara som Det är över 40 stycken som följer det. men max 2-3 st som skriver något.. är lite tråkigt, vad gör ni andra? Läser ni men skriver inget eller vet ni bara ej vad ni ska säga?
Kan säga att jag läser din tråd men är dålig att kommentera. Ska förbättra mig och skriva något inlägg För du har faktiskt intressant tråd