3093
Sök

Streckkodens 200SX S13 - Bilen såld!

Filkörning?
852 Inlägg
7 juli 2008
fan va fina bilder smile

har du råd till en ny motor för tillfället eller kommer det läggas på is ett tag?

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
Portal: Tackar.. Jag kommer att bygga om utsidan först. När utsidan är "klar" så ger jag mej på motorn. På så vis kan jag inte ta några genvägar bara för att få ut bilen nästa sommar.. smile

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
v80_ecke: Tackar, det lär behövas... smile

Satte som delmål igår kväll att vi ska försöka göra en smygpremiär på utsidan till nästa års Japmeet.
Ska bli kul och se om vi kan hålla den deadlinen.
Tanken är att både kaross och motor ska vara klart till Elmia om 2 år..

1 072 Inlägg
8 juli 2008
Jag hoppas att du har förnuft nog att inte styla sönder din 200á som faktiskt ser riktigt trevlig ut alla redan. Annar får man väll önska lycka till me bygget!! smile

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
sik: Jo det hoppas jag.. Visst är bilen riktigt fräsch som den är nu men det är fattas lite för att jag ska bli helt nöjd.. Är inget större fan av stora vingar och plastraketer.

Har hittat ett racestukat paket som ska på, lagom cleant i mitt tycke. Sen blir det nog breddskärmar för att få plats med breda fälgar... smile

Filkörning?
852 Inlägg
8 juli 2008
Streckkoden skrev:
sik: Jo det hoppas jag.. Visst är bilen riktigt fräsch som den är nu men det är fattas lite för att jag ska bli helt nöjd.. Är inget större fan av stora vingar och plastraketer.

Har hittat ett racestukat paket som ska på, lagom cleant i mitt tycke. Sen blir det nog breddskärmar för att få plats med breda fälgar... smile

låter bra smile

plåtbredda 200an då ? tongue

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
Portal: Visst gör det.. Den som lever får se. Vill inte avslöja för mkt så här tidigt.... smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
8 juli 2008
keep the ideas for your self..smile

"De är polerat!"

terazzi
8 juli 2008
Jag vet jag vet big_smile haha.. alla kommer bli såå chockade wink men så jävla najs big_smile mer säger jag inte wink

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
8 juli 2008
Fyfan va surt hmm
Men men, nu kan du börja me dina andra planer!

Dock så skulle jag vilja sett bilen i sommar.. men får väl ta och svänga förbi dig någon gång och kika in pärlan när den är på väg ihop igen och även under mekandets tider..

Hoppas allt går bra nu och hoppas du fortsätter me tråden smile
Mvh Kim

623 Inlägg
8 juli 2008
har några bilder på din från japmeet.. fan va snygg den va.. men ett drifterkitt skulle sitta kanon :p kan slänga upp dom när ja kommer hem.. sitter å dricker öl på ett hotell i göteborg nu big_smile

nismo

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
MicrO: Nej jag har bara sått ett litet frö....För att väcka lite intresse för det kommande bygget.. smile

terazzi: Det hoppas jag. Men du vet inte allt, det är det ingen som vet.

kimpan_90: Jo det är lite småsurt, dock så verkar det inte vara några större problem att bli av med delar så här års.. smile Jag kommer förmodligen att ställa ut bilen på någon träff i Uppsala, om det blir någon mera träff vill säga.. Blir att bogsera in bilen till träffen... smile
Självklart så kommer jag försöka hålla liv i tråden. Kommer vara en liten tråkig fas när jag får hem alla grejer som jag vill hålla lite hemliga dock..

SilverEye: Tackar.. Synd att jag inte kunda piska bilen längre på banan... Men sånt händer när man använder grejerna. Jag är tacksam för alla bilder jag kan komma över.. smile Blev nästan lite sugen på att ta en öl jag med nu.. Ska ut och byta fördelare på Asconan nu.

Just nu går jag och trampar och väntar på att få hem bilen. Motorn och avgassystemet ska ur. Huven och strålkastarna ska bytas ut sen så ska bilen dras hem i väntan på garage.

Lägger upp lite bilder så fort jag fått hem bilen.
Senast redigerat av Streckkoden (8 juli 2008)

MadLamb Racing
372 Inlägg
8 juli 2008
den enda som vet något om dina laner så är d väl jag..hihihihihi im keeping my mouth shut!

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
MicrO: Du och terazzi har nog lite pejl på vad som kommer ske.. Gubben har delgivits en hel del med men han är belagd med tystnadsplikt... smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
8 juli 2008
som en annan då...smile hittat nå garage då?? hört något om bilen?

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
MicrO: Jepp... Går trögt på garagefronten. Har inte ringt och kollat med den lycklige biltransportören än... Förhoppningsvis så står liket kvar på Mantorp.. smile

4 670 Inlägg
8 juli 2008
kanske kan ta turen förbi mantorp park o kolla har ju 2 km dit smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
8 juli 2008
mickius skrev:
kanske kan ta turen förbi mantorp park o kolla har ju 2 km dit smile

det tycker jag låter som en bra ide...

"De är polerat!"

2 655 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
mickius: Det låter som en bra idé, kan vara kul och se om bilen står kvar, efter att man har skrivit var bilen står.. Är ju några som är inne och läser här... smile

Sök