Lyckades byta till mig en caddy av min granne, som har haft den några år och lagat rost på den överallt så det gjorde det till ett lämpligt projekt för mig :) projektet började helt enkelt med att jag hittade jag ett schysst... Visa mer
Okej nu har jag slipat, spacklat, grundat med filler och skruvat ihop allt preliminärt och Lemmen fick bli kvar på bilen... Nästa steg blir att ge sig på flaket och bygga om röven på na
ihopsatt
Nu till er som vet: Jag har ju mindre blinkers fram med fel watt/motstånd så bilen blinkar i turbofart Är det någon som vet om det finns nå form av motstånd att köpa eller något tips på hur man gör för att bilen ska blinka normalt typ annat blinkrelä eller något?
Okej nu har jag slipat, spacklat, grundat med filler och skruvat ihop allt preliminärt och Lemmen fick bli kvar på bilen... Nästa steg blir att ge sig på flaket och bygga om röven på na
Nu till er som vet: Jag har ju mindre blinkers fram med fel watt/motstånd så bilen blinkar i turbofart Är det någon som vet om det finns nå form av motstånd att köpa eller något tips på hur man gör för att bilen ska blinka normalt typ annat blinkrelä eller något?
äsch! gogglade lite och 2 at motstånd är beställda
Nu blir caddy projektet lite avsides då bruks bimmern la av på tre cylindrar och resultatet av de = 3 st tändspolar dog en efter en inom 1 km, hur fan går de till? så nu blir det 3 st nya spolar och en omgång nya stift till den usch!
Senast redigerat av hellsixty6 (14 september 2013)
Surfade runt efter lite fälgar hade absolut inte tänkt att beställa några nu, men jag gjorde en order och skulle kolla vad frakt osv skulle kosta och vips så av misstag råkade jag beställa! jaja, ska man behålla dessa eller ska jag skicka tillbaka dom? Jag tror jag behåller
Tack för bra respons för fälgarna, dom är ju inte i det unikaste laget men vissa grejer är ju bara snyggt och behöver inte vara nå extremt. Djupa, polerkant och guldiga ekrar/nav är ju ett vinnande koncept
Och för er som lagt märke till de så har jag inga sidospeglar på pickisen så jag beställde dessa formula racing speglar med lite unik touch: