3642
Sök

Vilket framsystem spelar högst?

www.rallyshop.se
551 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
Piooner
TS-A172C     855:-

Sony
XS-D170SI   599:-
XS-HA1727   629:-

Ultimate
T1-60C      845:-

Audiotop
JP 16.2     999:-

Ni kan hitta all fakta om dom på www.prisjakt.se

Ska lira systemet med ett MDS gp2 steg på 2*150W

Snabba svar och ni får gärna ha bevis på vad dom har spelat i db, och inte bara säga för att ni ska! utan ni ska veta!! tongue

Mvh Jocke

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

Supraman
2 300 Inlägg
4 november 2006
Att spela högst är inte alltid bäst.
Huvudregel är att det ska vara ett känt märke och det är inte det billigaste kitet som spelar bäst om man säger så.
Istället för att fråga alla andra vad dom tycker är bäst skaffa dig en egen uppfattning om vad som låter bra.
Åk till en bilstereoaffär och provlyssna.
db på framsystem är nog ingen som ens har brytt sig om att testa utan db mäter man på basarna, under t,ex db dragrace.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

www.rallyshop.se
551 Inlägg
4 november 2006
Trådstartare
Okej, Men det är så svårt för det finns inga affärer som ligger innom rimligt avständ som har alla dessa typer av framsystem! TÄnkte att man kunde på lite svar om erfarenheter osv! Har du några tankar?

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
8 november 2006
Du kräver av oss att vi skall veta hur högt systemen spelar, och så sitter du och använder prisjakt.se?! Jo man tackar..

mvh Jonas

ogio skrev:
Piooner
TS-A172C     855:-

Sony
XS-D170SI   599:-
XS-HA1727   629:-

Ultimate
T1-60C      845:-

Audiotop
JP 16.2     999:-

Ni kan hitta all fakta om dom på www.prisjakt.se

Ska lira systemet med ett MDS gp2 steg på 2*150W

Snabba svar och ni får gärna ha bevis på vad dom har spelat i db, och inte bara säga för att ni ska! utan ni ska veta!! tongue

Mvh Jocke

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

106 Inlägg
6 mars 2007
Jag hade inte kollat in framssyetm i de prisklasser du har listat upp, utan satsat lite mer på lite dyrare grejer. Om det är nått du ska ha en tid framöver och om du gillar BRA ljud i bilen vill säga.

Ett framssyetm för en 500 kr hade jag aldrig köpt.

Jag har ett nytt system inköpt från Audiotop för 2499:- som jag gillade när jag lyssnade på innan jag köte, klarar mycket effekt och har grym dynamik i ljudet.
Senast redigerat av Opelola (6 mars 2007)

Mvh Ola

Sök