Så nu har jag haft fälgarna hos Intera, 3 behövdes riktas och den 4:e var spräckt :-(.
Men nu är de bra.
Hittade en annons på 4 nästa nya 205/40 17" sommardäck som jag tänker lägga på dessa när de är lackade. På mina Bolero så sitter det 215/40 17" och det funkar när bilen har originalhöjd, men ska jag sänka det ( som jag har planer på) så behöver det vara 205/401 17".
Köpte även 4 burkar vit fälgfärg, det är samma färg som jag lackade mina vita 17" som jag hade på min röda GTE. Och det funkade bra på den.
Jag och äldsta dottern tog GTEq och åkte på VAGIS torsdagsträff den 25/6
Passade på att ta en bild på instrumenten när vi stod vid trafikljuset.
Dottern tog en bild när vi körde dit
Framme, så ställde jag mig brevid fredrik med sin S8, det är han som köpte och numera äger min Audi 200 5T -82.
På vägen hem så tog dottern fler bilder när jag kör :-) det har man inga sedan tidigare så här är en av dessa.
Hemma igen och på plats i garaget.
Jag körde ut bilen tillfälligt då jag höll på i garaget.
Och självklart så kom det en liten regnskur ...
Ja ja bara att torka av bilen innan jag kör in den.
Dagen efter så fortsatte jag i garaget och kolla SMHI appen=inget regn i sikte.
Körde ut bilen och fortsatte i garaget .
Kollar ut efter 40 minuter. Då REGNAR det igen....
Så det var bara att torka av den igen, innan jag körde in den så jag kunde lägga på täcket igen.
Fick hem lite delar till denna också, det blev 2 stänkskydd och en svart ramp som man kan ha mellan bakljusen. ( Jag har ingen sådan, så det kan vara kul att ha) samt ett quattro emblem till grillen.