4051
Sök

Mds helsingborg

466 Inlägg
3 oktober 2013
Trådstartare
Hej alla. har kört förbi mds helsingborg flera gånger men det ser stängt ut. Någon som vet varför eller dom kanske har såna öppe tider ?

Muttley
3 oktober 2013
20 sekunders sökning.   http://mds.se/reseller_cities.html?county_id=10
Ryck i dörren eller ring och fråga dem.

466 Inlägg
3 oktober 2013
Trådstartare
jo jag har också hittat SIDAN.. men när man kör förbi så e gardinerna nere.

Muttley
3 oktober 2013
Så har de väl varit så länge butiken legat där.  De vill väl inte ha insyn från den väl trafikerade vägen.

466 Inlägg
3 oktober 2013
Trådstartare
jo varje gång jag har varit där inne så har gardinerna varit borta ifrån fönstrena.. det kan ju vara stängt pga sjukdom eller nåå

KHRacing
3 oktober 2013
De har stängt ner för gott :-(

466 Inlägg
4 oktober 2013
Trådstartare
jasså det e så. lönade sig dåligt eller ?

Muttley
4 oktober 2013
Tråkigt.  De är tyvärr så i de branscherna att de lönar sig aldrig mer med en markbutik.

466 Inlägg
4 oktober 2013
Trådstartare
mm skumt att det inte står någonstans eller ?

Muttley
4 oktober 2013
Jag tycker med det.  Märkligt att de iallafall inte tagit bort kontaktuppgifter på sidan.   Var de nyligen KH?

KHRacing
4 oktober 2013
cirka en månad sedan !

466 Inlägg
5 oktober 2013
Trådstartare
okej. tyckte det såg konstigt ut när man körde förbi. undra om dom ska sälja ut något

The Real Team
235 Inlägg
5 oktober 2013
Dom e ett gäng fega fi**or hela högen där inne. Dom skrev ut att dom skulle flytta men igentligen va det fete konken som gällde.

Ajja kan man inte sköta sina affärer T.ex jag väntade på en sparco ratt o stol i över 8 månader så är det ju bara att snaska igen stället.

Hoppsan hur fan gick det här till !

466 Inlägg
5 oktober 2013
Trådstartare
åfan trist. ja jag fick dåligt bemötande någon gång också. sen när man skulle fråga säljaren om något så ville han knappt inte svara . då åkte jag till ljudbyggaren istället och han är betydligt mkt bättre

KHRacing
5 oktober 2013
Vad nu ditt inlägg har med ett nerlagt företag att göra alls ?

Sånt som du skriver gör man när företaget FINNS:

Lyngmo skrev:
åfan trist. ja jag fick dåligt bemötande någon gång också. sen när man skulle fråga säljaren om något så ville han knappt inte svara . då åkte jag till ljudbyggaren istället och han är betydligt mkt bättre

1 758 Inlägg
5 oktober 2013
KHRacing skrev:
Vad nu ditt inlägg har med ett nerlagt företag att göra alls ?

Sånt som du skriver gör man när företaget FINNS:

Lyngmo skrev:

Dåligt bemötande som får kunderna att gå till konkurrenter istället kan väl mycket väl vara anledningen till att de fick lägga ner, då är det väl relevant?

Sök