sjukt fet!! men du vet att du inte kan tävla med den bakvagnen va?
Tack Jag vet, redan byggt om golvet men ny kardantunnel och avgastunnel vilket man inte får göra heller.. Så det blir enbart en gatebil / Bash / Show driftbil att leka med
Gillar 240 jäkligt mycket, och denna bilen är verkligen på god väg! Jääääklar vilket stuk du ser ut och kunna få till, ska bli kul och följa detta!
Lite tankar, ta det som du vill men: Jag tycker hjulhusen bak behöver höjas, har så jäkla svårt för det med 240 att när man sänker dom så försvinner halva fälgen upp i hjulhuset. Du kanske skulle satsa på en "Vöx/Manne-lösning" och köra på främre hjulhus även bak för o få mer synlig fälg? Sen vingen är jag tveksam till, kanske lite väl aggresiv lutning på den, men gillar tänket!
Somsagt, bara lite tankar! Jag följer iallafall dig på resan och tror det kommer bli suveränt i slutänden!
Du kanske skulle satsa på en "Vöx/Manne-lösning" och köra på främre hjulhus även bak för o få mer synlig fälg? Sen vingen är jag tveksam till, kanske lite väl aggresiv lutning på den, men gillar tänket!
Bra synpunkter. Tror det skulle se bra ut med framskärmars hjulhuskanter även där bak. Samt att vingen har lite väl markant lutning.