En liten summering till uppehållet här då
Vad har hänt hittintills då? Jo subarugears kittet ligger på posten, fick hem plåtdelar till bubblan som visade sig vara helt värdelösa och var mer som papp än plåt! Har även skaffat BBS rs kopior till kärleken så hon glänser lite.. Motorhärvan ska skickas till outfront motorsport i USA för sedan få en EMS stinger från de med grund mapp.
Bubblan är i alla fall beskitigad med inga fel! Saab bromsarna bak brydde de sig inte ett skit om!
Samma vecka krockade jag bubblan och fuckade vänsterkärmen och kofångaren, farligt att köra nyare bil och sedan köra bubblan några minuter efter på isiga vägar.. Aja
Nya kerscher fat chic skärmar är på G från en snäll snubbe.
Dare rs fälgarna med fula stretchade däcken på som ska väck..
Ville egentligen blästra lådan men det fick bli stålborsta trots allt..
Häromdagen skulle jag ta en "sista tur med motorn" innan jag börjar kapa ordentligt i bilen och tar ut motorn. Startade den utan bra resultat. Försökte mer sen gick det. Det hackade sen gick det bra efter lite mer gas. Helt plöstligt dog den när jag rullade. Gick ut och såg detta
Den har sprutat bensinen tillsammans med olja ut ur påfyllnads locket för oljan? vafan har hänt? boxerades till garaget och nu droppar det olja och bensin från hela motorn.. Ja det skulle vara en sista tur med den motorn men inte på det sättet jaooo!!!
Så nu ligger växellådan på fikabordet och ska få den nya pinjongen och kronhjulet. Måste bara lösa problemet med att korta drivaxlar...vill helst inte köpa 2st för 6000kr med de måtten jag vill ha från fixit...
Tills nästa gång