Varit väldigt off här. Men tanken är och sätta igång igen. Saker har hänt med bilen så den står inte still.
Har skaffat mig en Recaro Glasfiberstol till förarplatsen.
Apple Dämpare i bak och sen Catconverter.
Svart Huv.
Japan Government dekalen är inte kvar, har istället en streamer längst upp nu.
BBS fälgar från Volvo V40/S40 som är pulverlackade vita.
Bilen är inte längre slängd i backen, nu är det track höjd som gäller så det går och köra.
Borrat hål i stötfångaren i bak samt tonat lyktornas överdel i bak samt sidoblinkers.
Mugen knopp i bilen nu också, 17cm.
Sitter Six Performance CAI med AEM filter nu också, svarta position i fram med position åt sidan.
Megan Racing Toe Armar bak, stål.
Har även bytt allt i tändningssystem, utom tändkablar, en tråkig grej som inte syns men det är sånt som måste göras.
År 2014 på sommaren så dog bilen helt, gick inte få igång, så jag felsökte massor men kom aldrig fram till vad det va, testade 3 olika fördelare osv. Sen vintern 2014/2015 så testade jag en annan tändspole, starta direkt. Då hade jag t.o.m testat 2 andra tändspolar innan.
Nu är tanken och inte sätta i H22 motor utan istället Turbokonvertera denna motor som är i.
Misstänker att något är gjort med motorn som jag inte har någon aning om då jag hänger på många bilar med så lite häst som jag har.
Hänger på Volvo V50 T5, drog nästan en Civic EG Sedan Vti.
Tänkt och lacka om bilen också, dock garagelack men det är bättre än inget
Kan dock inte göra något under vintern då jag inte har garageplats, så jag får köpa hem allt sen sätta på grejorna i vår/sommar.
Hoppas ni fortfarande vill följa! Ska uppdatera så fort något händer, ska även ta lite kort hur den ser ut nu.