Ska till en början gå igen besiktning, sedan blir det en ordentlig service av den. Sedan är tanken att den tidvis ska renoveras och kanske till slut lackas om! Hoppas att ni vill följa projektets gång så får vi se vad som händer... Visa mer
Roligt med folk som tar sig an dessa bilar Ska följa, kika gärna in min R så kanske du får nå insperation eller nåt Lycka till!
Det är kanonkul! Den var ju tänkt att skrotas ner om ingen köpte den och jag är svag för T-gul så det fick bli ett köp Har faktiskt varit inne på din tidigare, men jag ska helt klart titta in igen!
Keep up the good work.. Det va inte så farligt me tanke på att du besiktade bilen såpass direkt efter inköpet.
Nej, jag är positivt överraskad över hur besiktningen gick, så snart kan vi allt träffas och kolla in varandras bilar
Tycker. Gör det så fort som möjligt så kan jag komma med S60in snart ställas den in för säsongen, el ja det börjar sakta men säkert bli mindre och mindre körning me den.
Keep up the good work.. Det va inte så farligt me tanke på att du besiktade bilen såpass direkt efter inköpet.
Nej, jag är positivt överraskad över hur besiktningen gick, så snart kan vi allt träffas och kolla in varandras bilar
Tycker. Gör det så fort som möjligt så kan jag komma med S60in snart ställas den in för säsongen, el ja det börjar sakta men säkert bli mindre och mindre körning me den.
Du ska inte på träffen i Jönköping den 26:e? Niklas och jag ska nog dit! Vore kul om du hängde med
Du ska inte på träffen i Jönköping den 26:e? Niklas och jag ska nog dit! Vore kul om du hängde med
dit skall jag men blir med 850in då..
Då får vi ta bilder på S60:in och t-gulen vid något annat tillfälle, då är min förhoppningsvis i lite bättre skick
Bara ett tips det här! Är dock osäker om detta är moca armstöd isåfall är det ett orginal tillbehör till din:) Väldigt billigt isåfall också http://www.tradera.com/item/343434/1930 … od-850-v70
Tack för länken! Ser ej om det är moccaarmstödet han säljer. Sitter redan ett sådant i min som ser helt okej ut!