Oj jag sover helt klart för mycket. Men jag har inte själv diciplin att kunna ändra på det heller. För jag är fruktansvärt morgontrött. Som tur brukar polarna väcka än. Men är det ingen som väcker mig så är det kört, då sover jag iaf fram till 14:00. Men 11-14 är nog normalast jag sover. Arbetslös atm. Enda gångerna jag är pigg på morgonen är när jag sovit dåligt och inte fått nån djupsömn. Men jag har iaf aldrig kommit försent till nått jobb.
kvart över 7 vardagar och 11-13 på helger. Men tycker faktiskt inte om att sova så länge, känns osm hela jävla dan är förstörd och man är verkligen trött hela dan.
jag sover tills nån väcker mig sover iaf 14-15 timmar om ingen väcker mig på helgerna och på vardagarna så somnar jag kl07.30 typ och kliver upp 10.30 för att åka till skolan
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Jag går i skola.. (är typ aldrig där) men när jag väl är där får man upp o hoppa vid 6,30 tiden... men i vanliga fall brukar det bli att man går o lägger sig kl 06,30 iställe och går upp vid 16tiden och på helgerna är de samma typ