Ska bli en fin sommarbil som förhoppningsvis väcka lite blickar. köpte bilen som första bil 2011 och då var den inte allt för vacker så en del är redan gjort på bilen. en hel del rost som ska lagas och massor där till, får se... Visa mer
Här startar ett nytt liv för min 740. Har redan gjort en hel del på den men nu ska det göras seriöst och bra. tar lite undan för undan när jag känner suget för att skruva och har orken men ska iallafall vara klar till sommaren 2014.
Föresten hur fixar du så sidoblickars lyser ? Har du buss effekt eller hur har du gjort?
får nog skaffa ett par till! jajjamän, busseffekt är det! bara koppla + ifrån position till - på sido lampan
Men slutar inte positionslampan o lysa eller är det en en annan kabel du dragit dit ? Har aldrig fattat det där och vill ha så på min bil, men de på besiktningen då, vad säger de ?
Föresten hur fixar du så sidoblickars lyser ? Har du buss effekt eller hur har du gjort?
får nog skaffa ett par till! jajjamän, busseffekt är det! bara koppla + ifrån position till - på sido lampan
Men slutar inte positionslampan o lysa eller är det en en annan kabel du dragit dit ? Har aldrig fattat det där och vill ha så på min bil, men de på besiktningen då, vad säger de ?
du får ju tjyva ström ifrån position bara dom ska inte säga nått