Ja då min förra V50 nådde mitt mål på att bli effektstarkaste V50:n på +400Hk fick den se sig såld och har nu gett mig på nästa bil som i fredags blev en Ford Focus RS -10:a med 2800mil på mätaren.
----------
http://www.garaget.org/?car=344854 Bilen är från mitt köp redan utrustad med de mesta men de går ändå att förbättra
¤ Autotech ATM420-trimkit
¤ ATM 3,5" downpipe utan kat.
¤ Mongoose 3" baksystem
¤ Elevate insug
¤ 650cc Bosch
¤ Airtec intercooler
¤ ITG kolfiber luftfilterbox m. luftstyrning under
¤ Forge dumpventil
¤ Setrab oljekylskit
¤ Vibratech motorfäste
¤ ATM magnetventil
¤ GAZ coilovers
¤ Whiteline anti-liftkit i bärarmarnaDäck, fälgar och bromsar:# 18" ATS GTR Motorsport 9,5x18 ET55
- 265/35 Michelin Pilot Sport Cup R
# Skivor 336mm fram - 302mm bak
# Original bromsok
- EBC Yellowstuffbelägg---
Framtidsplanerna är för tillfället dessa:
Update: 2014-05-18
Framtidsplanerna har blivit mindre och mindre ju längre jag haft bilen och för tillfället är jag nöjd.
Bara småsaker som troligtvis kommer göras med bilen framöver.. för övrigt kolla gärna igenom hela tråden för att se allt jag bytt ![smile](img/smilies/smile.png)
---
Eftersom jag ser mig som rätt så mycket som en "beginner" gällande mekanikerkunskaper så tar jag ofta hjälp av mina vänner som jag redan nu börjar med att tacka:
Patrik, Henrik och Peter samt självklart alla andra på Autotech Motor i Trollhättan !
Simon Wilhelmsson
Jimmie Josefsson
Viktor Kalén
Andreas Karlsson
Kristoffer Karlsson
Robert och Henrik på Bogesunds bil----
Det jag vill uppnå är förstås att nå de 500 kusarna !
![smile](img/smilies/smile.png)
Sen vad jag kommer köpa och göra med bilen på vägen dit brukar vara det mesta ! Både krångel och enorm glädje kommer ske på vägen dit !
![wink](img/smilies/wink.png)
Ska försöka lära mig på att köra bana med förstås eftersom de är en ren och skär banbil så några banträffar 2014 kommer de alla gånger bli ! Min dröm är att åka till Nürburgring under nästa år !
![smile](img/smilies/smile.png)
Hoppas ni som föjer mig kommer finna detta intressant !
---
Har ni frågor eller bara vill skriva något, gör det ! Svarar på allt.. nära på !
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Välkomna !