no_fake skrev:
robzter skrev:
no_fake skrev:
jag håller med henne
om jag håller full gas så kommer bilen gå till varvstoppet annars kan jag ju inte hållit full gas..
5åring kan väl tyckas men smart e hon iaf som blockade dig för vem vill ha Pm från dig?
jo du kan hålla full gas utan att gå till varvstoppet. du kan hålla full gas i 0.3sekunder
har aldrig varit med om att dom stått och slagit på varvstoppet på någon besiktning. det finns som sagt en anledning att varvstopp finns där uppe i registret och att det är rödmarkerat. just pga att man övervarvar motorn om man ligger där uppe för länge. är ju fan allmänt vett att man inte ska varva en diesel mer än nödvändigt.
uhm som sagt skrev inget otrevligt till henne. men du kanske bara håller med henne för att hon är tjej? hon har fel i sina argument.
du har aldrig varit med om de men ändå yttrar du dig i en tråd om de? ja men jag säger fortfarande att om man ska hålla full gas ska man hålla tills bilen inte kan varva mer annars var de ju aldrig full gas
nej jag håller med henne för att jag tycker att hon har rätt kön spelar ingen roll.
Det där lät som en väldigt knepig mening..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.