Tjena, eftersom volvos orginala vindavvisare verkar vara så jävla svåra o få tag på så tänkte jag köpa ett par andra så länge, frågan e då, e stylingbutikens vindavvisare likadant utformade som orginal? Alltså att man tejpar/limmar fast dem på listen eller e de dem vanliga som man trycker upp i rutlisten?
Inte nå mer. Polaren hämtade sista paret i Sverige för nån vecka sen
hur vet du detta förresten? Går man in på företagets hemsida (dom som tillverkar saker åt volvo) så står det att dom fins kvar i sortimentet.
För jag va själv till Volvo å skulle beställa ett par bak. Men då sa dem att dem inte finns kvar nå mer i sortimentet. Att sista paret såldes någon dag innan men de enklaste är ju att gå och kolla igen. Kanske går att få tag på ändå.
Inte nå mer. Polaren hämtade sista paret i Sverige för nån vecka sen
hur vet du detta förresten? Går man in på företagets hemsida (dom som tillverkar saker åt volvo) så står det att dom fins kvar i sortimentet.
För jag va själv till Volvo å skulle beställa ett par bak. Men då sa dem att dem inte finns kvar nå mer i sortimentet. Att sista paret såldes någon dag innan men de enklaste är ju att gå och kolla igen. Kanske går att få tag på ändå.
Gcp.se har, det är dom som gör sakerna åt volvo. gå in där o sök på artikelnumret
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Kan säga att vindavvisare som är till 740 inte passar 940, Spec inte HEKOs har testat
Är ju lika dörrar på dem, så de ska passa...
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum
Nuvarande fordon: Opel Rekord E -79, Volvo 940 GL -94
Ex: Volvo 740 SE -92 (såld)
Gcp.se har, det är dom som gör sakerna åt volvo. gå in där o sök på artikelnumret
Tror inte de med kromade kanter finns kvar men de svarta gör de
Och om de inte finns kvar så var de en jävla tur att man köpte ett par och la i hyllan!
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum
Nuvarande fordon: Opel Rekord E -79, Volvo 940 GL -94
Ex: Volvo 740 SE -92 (såld)