4138
Sök

lacka fälgar vita?

53 Inlägg
13 november 2006
Trådstartare
kom med åsikter, funderar på att lacka mina vinterfälgar vita (dom som är på bilen)
vita fälgar på röd bil brukar vara snyggt, men är lite osäker med min nyans, men säg vad ni tror och tycker smile

3 Inlägg
13 november 2006
lacka dom svarta iställe, funkar till de mesta enligt mig...

NO SHAME RACING CREW
162 Inlägg
13 november 2006
Snyggt med vita fäljar (blank vit) hur tänker du göra när du ska lacka dom?

För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen.
/ Sunken

53 Inlägg
13 november 2006
Trådstartare
tror det kan bli ganska snygg iaf big_smile
beror lite på, pulverlack ska väl va bäst (?) men känner en som är bra på att lackera, så kanske blir en vanlig lackning med fälglack bara.. måste nog fundera ett tag ännu smile

SSS -12
3 217 Inlägg
14 november 2006
-Exet- skrev:
tror det kan bli ganska snygg iaf big_smile
beror lite på, pulverlack ska väl va bäst (?) men känner en som är bra på att lackera, så kanske blir en vanlig lackning med fälglack bara.. måste nog fundera ett tag ännu smile

Om du bara vill ha vita fälgar rakt av så gör du som jag gjorde förra vintern, slipa ner och måla med ett par lager av Hammarlack! smile Tjockt och beständigt...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
14 november 2006
vita fälgar på röd bil är fin fint, har lackat mina vinter alu vita, smile ska fiixxa bild på det när ja får hem bilen från plåtslagarn sad ....

slipade bara ner fälgarna sen lackade grund färg sen biltemas fälgfärg som var helt värdelös REKOMENDERAS INTE! så ja fick åka köpa riktig billack så blir de fint smile. ser mkt rally ut me vita fälgar på röd bil iaf:P

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

12 Inlägg
14 november 2006
jag lackade mina fälgar vita..det blev hyffsat tycker ja! snyggare med vita än svarta..tongue

"audiot"
287 Inlägg
14 november 2006
Jag har nylackade sommarfälg, s2 original. Pulverlackat på nån firma uppe i Mora som jag är polare med för någon påse bullar + färgkostnad: jag vart tamejfan förvånad över hur klarvita och riktigt snygga dom vart. Är störtnöjd. sen om skiten sitter länge på dom blir det lätt gult tyvärr. Jag tycker det är skitsnyggt. Kör på det! 

Bilder: http://www.garaget.org/?car=19808

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

53 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
såg bra ut oumi smile
men fortfarande lite osäker, vita fälgar på rätt röd färg är snygg, vitt på fel blir ingen höjdare hmm
undrar om det passar med den nyans bilen har...
en annan sak jag tror jag tänker göra är bara helt vanlig däckpenna på däcken..men undrar om det går bra ihop ifall fälgarna är vita? big_smile många tankar just nu big_smile

"audiot"
287 Inlägg
14 november 2006
Jag tycker sjävl inte det ser vidare ballt ut att ha vit penna på däcken. Det känns liksom lite för mycket ibland: haha. Får inte se ballare ut än det är menar jag smile  haha.  Vita fälgar sitter bra på vitt svart och blått tycker jag. De flesta nyanser, men vad vet jag, har inte sett så m,ånga egentligen.  Men prova du, jag tror det blir snyggt !

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

33 Inlägg
14 november 2006
vita fälgar på röd bil är snyggt, tro mej, ja hade det på min gammla 740! kolla så får du/ni se!
Meedin

53 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
mjae blir kanske lite väl mycket, det har du rätt i..men har mer och mer gått in på "rallystuket" så att säga, så kanske blir däckpenna iaf...bilen ser lite annoslunda ut idag än på bilderna jag har uppe, har inte någon kamera just nu så nya bilder får dröja..
men hur som helst, jag tror det blir att lacka dom vita, är ju trots allt mina vinterfälgar så big_smile
måste ju pröva big_smile

oijoij-society.com
774 Inlägg
15 november 2006
Jag tänkte lacka mina fälgar till vinterdäcken vita wink men sen så vart det svart ist ^^ Lackade svartmetallic o det var riktigt snygg..  wink smile

12 086 Inlägg
15 november 2006
Fick mina vinterplåtisar till forden lackade av en polare genom hans arbete, samma färg som sitter på snöplogar.. bra skit alltså!smile vita fälgar och röda stänkisar (som jag sökt i en annan tråd) så jävla porrigt =P

53 Inlägg
15 november 2006
Trådstartare
tack för alla kommentarer smile lutar åt att bli en lackering iaf big_smile
hoppas det blir snyggt.
en annan sak är just däckpennan, tycker det är snyggt med det, men vet inte om jag vill ha det om jag målar fälgarna vita hmm kanske blir lite väl mycket vitt isf..

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
22 november 2006
nu har jag lagt in bild på mina vinterfälgar iaf smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

506 Inlägg
23 november 2006
Jag ska lacka om alla mina fälgar hade jag tänkt för en fälg är kantstött och måste spacklas och lackas om. Vad skulle jag ha för färg på dem? Bilen är röd så vitt skulle kanske passa.
Ifall det finns någon som är bra i ps så skulle jag vara tacksam. Kontakta mig via pm så är ni snälla smile.

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

608 Inlägg
23 november 2006
volvo744 skrev:
vita fälgar på röd bil är fin fint, har lackat mina vinter alu vita, smile ska fiixxa bild på det när ja får hem bilen från plåtslagarn sad ....

slipade bara ner fälgarna sen lackade grund färg sen biltemas fälgfärg som var helt värdelös REKOMENDERAS INTE! så ja fick åka köpa riktig billack så blir de fint smile. ser mkt rally ut me vita fälgar på röd bil iaf:P

håller med! biltemas fälgfärg e helt värdelös!kan inte rekomendera den! måla mina vinterfälgar med den! men fick det bra till sist! men tror inte ja sett sämre färg att lacka med!

old volkswagens never die,they just get lower:D

53 Inlägg
23 november 2006
Trådstartare
njae vitt tror jag inte blir så bra på din volvo ragnar hmm
vitt är ju lite mera rally och passar kanske inte, men det är bara vad jag tycker, även om vitt på rött är skitfint jue smile

Blyfot och motor dödare
388 Inlägg
24 november 2006
gå effter egna tankar å skit i vad andra säger:D se på min fälgar:S

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...

Sök