oscar600 skrev:
Fullkomligt skit samma om det är 12v, bubblan har värdelös belysning.
Skulle personligen inte drömma om att köra min på vintern. Inte för att den är i något "superdupertoppskick" (långt ifrån) utan för att den, att köra fortare än 70km/h, inte är något rolig ens på sommaren (ex.vis är de fjantigt sidvindskänsliga).
Jag gillar bubblan, annars hade jag inte haft någon. Men som året runt-bil...neeeee
ååååh... satan vad ni svenskar gnäller som fan... folk runt i hela världen har gjort stora jävla dåd som var omöjliga då och det finns redan folk idag som gör omöjliga ting, och ni sitter och gnäller över det för att det är för jobbigt va?
Förstår inte varför du startade tråden alls.
Du skriver vad du tycker, andra säger vad de tycker eller vad deras erfarenheter är (erfarenheter, som du faktiskt inte har än). Och då är de gnälliga och jobbiga enligt dig. Lite "Jag har en ide/tanke...här är den...tyck som mig/håll med mig...annars är ni bara jobbiga"
Så jag säger såhär istället, så blir du nöjd;
Men vilka jättebra idéer du har! Bubblan är en suverän bil på alla sätt och vis. Väghållning som ett strykjärn, snabb så det visslar om det, belysning som slår dagens xenon med hästlängder, värme som i en bastu och helt underbar på alla sätt och vis.
Om min erfarenhet av bubblan är att den är vindvinglig och har värdelös belysning, så kan jag väl för f*n inte säga att det inte är min erfarenhet?!
Senast redigerat av it_mutt (17 december 2013)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!