har en saab 9-5 aero 02 ägt i 2 år ,efter 1 år blev lite ändringar utvändigt och invändigt , ett år senare har jag börjat renovera och trimma bilen kommer på lite egna ideer och får ibland lite tips ))) hoppas att få några läsare... Visa mer
ja vet inte riktigt ,men hoppas på 500 - och uppåt sen får väl se om det behövs byta turbo eller nått för att få lite mer om jag blir inte nöjd ) men i allafall 500 +
smile ja vet inte riktigt ,men hoppas på 500 - och uppåt smile sen får väl se om det behövs byta turbo eller nått smile för att få lite mer om jag blir inte nöjd smile) men i allafall 500 + smile
Idag blir det bygga lite på insuget, ska fräsa håll på insugs-fläns för. Spridar hållarna och svetsa dit dom Fick mejl att mina insugs trattar och AN gänom föringar är på väg från speedpower.se. CGCPO
Imorgon kommer fortsätning på insugs bygge efter jag fått trattar och, hoppss dom kommer imorgon ) Det var riktigt kul att skriva projekt tråd efter jag klsr med saaben blir turbo konventering av en Mercedes 300ce 24 v som är just nu min vinter car )