Vågar faktiskt inte svara på de. Friskare och mer hållbar bottendel är väl de största ingreppet jag gjort. Målet för 2014 är väl iaf en 11 men kan säkert köra sämre tider än förra året oxå.
Nice som attan då ju! Skall kolla på dragslicks till min tror jag kan tjäna ngn hundradel! Men det e ju vikten som e mitt handikapp känns det som om det inte han bakom ratten som e deffekt!
kadutten skrev:
Vågar faktiskt inte svara på de. Friskare och mer hållbar bottendel är väl de största ingreppet jag gjort. Målet för 2014 är väl iaf en 11 men kan säkert köra sämre tider än förra året oxå.
De gör en rejäl skillnad med såna däck. Dom är guld värda så kan verkligen rekommendera de men desto svårare får jag de. Hehe, de är ofta han bakom ratten man skyller på och oftast är de rätt anledning oxå men i ditt fall så spelar vikten rätt stor roll. S60 kanske inte är de optimalaste.
Undrar om man skall börja med bromskitt till denna! EBC ULTIMAX 316MM Fram EBC ULTIMAX 305MM Bak EBC Blue belägg ATE Superblue racing bromsvätska Goodridge stålomspunna slangar
Det jag har testat innan är bluebeläggen och de fungerar riktigt bra om man jämför övriga belägg från EBC! Tipps på annat tas gärna emot!