Kan börja med att be om ursäkt för tiden mellan uppdateringarna, har prioriterat att flytta och åka utomlands så det har inte blivit mycket byggande. Så nu är det äntligen dags för en liten update, har legat i nu i helgen och fått in lite grejor i bilen och dragit lite tråkig el.. stött på lite problem som alltid.. här kommer i allafall lite bilder:
Nya bromsskivorna!
Provmontering av stolen
Tanken var att jag skulle montera på turbon, grenrör downpipe osv så det var klart, men de blev ju inte så pga att EN grenrörspackning hade fått fötter...
Så var fronten bortplockad också
Oljekylaren fick ta platsen där original IC satt förut
Här är den rätta inkopplingen av z32lmm med 740 kontakt! (enligt shogun på nogs i allafall)
Provmontering av.. ja ni ser väl va det är. Tro det eller ej rören, slangarna och luftfiltret är biltema.. Trodde aldrig jag skulle sjunka så lågt.. men de blev snyggare än förväntat, hoppas det också presterar som det ska.
Att få bort bakstöten är lite av ett mysterium.. efter ett tags googlande hittade jag dock hur man gjorde! Det satt några bultar i bagagen som man skulle ta bort för att få bort hela baken
Tillbakamonterat fast utan krockbalken!
Gjorde några fästen till stolen för att kunna använda originalskenor
Det blev bra med passformen efter noggrant mätande, precis så att den får plats.
Det var allt för denhär gången, nästa uppdatering ska jag (om allt går som det ska) få dit hela turbopaketet, ic, kylare, lite tuffare lamell och kanske btr. Ska också göra en instrumentpanel av durkplåt!
Tack för mig// Apexii