Nee inte va sån nu! Ibland blir det få eller inga som kommenterar, så är det bara. Kolla hur dina senaste uppdateringar ser ut, det blir lite mycket "cha cha bloggen"-stuk Detta är ju ändå ett forum. Jobba med bilen, ta kort, jobba lite till, ta kort och SEN posta dom. Kvalitet före kvantitet
EDIT: Givetvis vill jag även se bilen med! Grymma golfar är grymma
Okej jag ska börjar lägga upp bilder igen här . Tyckte bara det var tråkigt att igen ville skriva något eller trycka på följa projekt tråden
Nee inte va sån nu! Ibland blir det få eller inga som kommenterar, så är det bara. Kolla hur dina senaste uppdateringar ser ut, det blir lite mycket "cha cha bloggen"-stuk Detta är ju ändå ett forum. Jobba med bilen, ta kort, jobba lite till, ta kort och SEN posta dom. Kvalitet före kvantitet
EDIT: Givetvis vill jag även se bilen med! Grymma golfar är grymma
Jag ska börjar igen och lägga upp bilder och skriva lite vad som har hänt.
Vet inte riktigt biltema har ju nu kanske många kommer få damp men tycker faktiskt att Biltemas produkter är bättre än hagmans! Köper man hagmans får man en liten burk spackel för dubbla som man får en stor burk på biltema o sen är biltemas bättre! Ska du förresten ha ett bra spackel köp Biltemas zinkspackel det e exakt lika bra som proffsspacklet vi har i skolan!
Okej jag vet att biltema har det. Man får säga vad man tycker. Jag tycker Hagmans har bra men det kostar lite mer men biltemas saker har också bra saker
Har du köpt någon kompressor ännu? Är själv lite intresserad av en likadan (meec 50l) från jula. Rolig projekttråd du har annars. Kämpa på!
Nej jag har inte köpt någon kompressor än det kom annat i mellan och jag vet inte vilken kompressor ja ska köpa än. Okej. Ja tro den kompreeson meec 50l är bra. Tack så mkt:)
Jag undrar bara varför du penslar dörrarna? Liksom du måste ju slipa bort det igen om det ska se vettigt ut!
Det är en grundfärg man kan pensla på det. Tycker det täcker bättre sen bara slipa ner lite sen lägger man ett lager grundfärg övan på med färg sprutan.
Jag undrar bara varför du penslar dörrarna? Liksom du måste ju slipa bort det igen om det ska se vettigt ut!
Det är en grundfärg man kan pensla på det. Tycker det täcker bättre sen bara slipa ner lite sen lägger man ett lager grundfärg övan på med färg sprutan.
Tvivlar på att det går o få det snyggt utan att slipa bort typ allt du penslat! Men blir spännande o se om du lyckas
Tvivlar på att det går o få det snyggt utan att slipa bort typ allt du penslat! Men blir spännande o se om du lyckas
Jag slipa med finna slippapper. Ska lägga upp bilder på det idag tro jag eller i veckan som kommer
Det blir ju riktigt fint . Det kan inte vara långt kvar till det är dax att lacka den nu. Har du bestämt vad det ska bli för färg än? Kommer bli som ny ju.
Det blir ju riktigt fint . Det kan inte vara långt kvar till det är dax att lacka den nu. Har du bestämt vad det ska bli för färg än? Kommer bli som ny ju.
Tack så mkt:) Det är rätt så mkt till innan den ska lackas. Har lite innan å göra innan den ska lackas ska blästra motorrummet under till och i bilen. Kommer upp fler bilder på bilen